~ ✿✿ مهتدین ✿✿ ~

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

~ ✿✿ مهتدین ✿✿ ~

پستتوسط Ramin » شنبه دي ماه 16, 1391 10:18 am



۩۞۩  وَالَّذِينَ اهْتَدَوْا زَادَهُمْ هُدًى وَآتَاهُمْ تَقْوَاهُمْ ۩۞۩

كساني كه راهياب شده‌اند ، خداوند بر راهيابي ايشان مي‌افزايد و تقواي لازم را بديشان عطاء مي‌نمايد .




عَنْ سَهْلِ بن سعد، رضي اللَّه عنْه، أنَّ النبي صَلّى اللهُ عَلَيْهِ وسَلَّم قَالَ لِعَلي، رضي اللَّه عنْه: « فو اللَّهِ لأنْ يهْدِيَ اللَّه بِكَ رجُلاً واحِداً خَيْرٌ لكَ من حُمْرِ النَّعم » متفقٌ عليهِ.

از سهل بن سعد رضي الله عنه روايت است که پيامبر صلي الله عليه وسلم به علي رضي الله عنه فرمود:

" سوگند به خدا که اگر خداوند به دست تو يک مرد را هدايت کند، برايت از شترهاي سرخ بهتر است. "





با سلام خدمت دوستان عزیز پینوسی

این پست رو میذارم برای اطلاع از هدایت یافته گان به دین اسلام، از شما دوستان هم انتظار همکاری دارم ...

ممنون


وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها:
bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » شنبه دي ماه 16, 1391 10:21 am

شنیدن قرآن، موجب اسلام آوردن یک بریطانیایی شد




شنیدن آیات قرآن کریم موجب شد تا یک گردشگر بریطانیایی در مصر مشرف به دین مقدس اسلام شود.

به نقل از "مفکرة الاسلام"، مسلمان شدن "فیلیپ ویلز"، یک گردشگر بریطانیایی و اظهار شهادتین باعث ایجاد شادی و سرور وصف ناپذیری در وجود نمازگزاران مسجد "بساتین" در شهر "خارجه" در استان "وادی" مصر شد.

"فیلیپ" پس از ادای شهادتین در میان فریاد "الله اکبر، الله اکبر" نمازگزاران نزد "شیخ علی حسن"، امام مسجد برده شد تا ضمن تلفظ شهادتین، کیفیت ادای نماز را نیز فرا بگیرد، که وی نیز به محض مطالبه ادای شهادتین، کلمه طیبه را بر زبان راند.

شیخ علی حسن می گوید: من از او (فلیپ) علت مسلمان شدنش را پرسیدم که او در پاسخ گفت: شنیدن آیات قرآن، اسلام را در قلبم محبوب و گرایش به این دین را در وجودم برانگیخت.

شیخ حسن پس از آموزش کیفیت غسل و وضو، چگونگی ادای نماز را نیز به او آموزش داد.


وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها: 2
Sanam1 (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط tarannom » شنبه دي ماه 16, 1391 1:04 pm

تشکر فراوان بابت گذاشتن این پست زیباتون

به گزارش تقریب روزنامه انگلیسی “دیلی میل” در گزارشی در ارتباط با گرویدن تعداد زیادی از زنان خبرنگار انگلیسی به دین اسلام، با اشاره به این مطلب که بر اساس آمارها تعداد زنان خبرنگاری که به دین اسلام روی آورده اند دو برابر مردان است به بررسی دلایل این پدیده می پردازد.

این روزنامه به نقل از “کیفن برایس” سخنران دانشگاه “سوانزی” و متخصص در پژوهش های اسلامی نوشت: این زنان خبرنگار در پی یافتن زندگی معنوی و معانی والا به اسلام روی آورده و جزئی از جریان اسلام گرایی در اروپا هستند.
برایس معتقد است: با وجود این که زنان مسلمان در انگلیس در معرض تبعیض قرار داشته و ممکن است از شغل خود محروم و به تروریسم توصیف شوند بازهم تمایل دارند ایمان آوردن خود به دین اسلام را اظهار کنند.

در ادامه این گزارش آمده است:


کریستین باکر” ۴۳ ساله مجری تلویزیون “ام تی وی” است که تا کنون در فرهنگ غربی زندگی می کرده ناگهان به این فرهنگ پشت کرده و به دین اسلام ایمان می آورد


وی دلایل ایمان آوردن خود به اسلام را فرار از جامعه ای که در آن آزادی های بی قید و بند وجود دارد عنوان کرده و می افزاید: ما در غرب به دلایلی کم ارزش خود را در تنگنا قرار می دهیم، اما در اسلام هر کاری برای رسیدن به هدفی والا که به دست آوردن رضای خداوند است، انجام می شود.

باکر با تاکید بر این که اسلام مجموعه ای متکامل از ارزش هاست که به کلی با آنچه ما در آن زندگی می کنیم تفاوت دارد گفت: من همواره در خود خلا بزرگی احساس می کردم اما از زمانی که به دین اسلام ایمان آوردم زندگی من معنا و هدف پیدا کرد.

باکر در ادامه توضیح داد: در قرآن کریم هرگز سخنی از اجبار دختران به ازدواج در چارچوب خانواده یا قبیله و محروم کردن زنان از آموزش به میان نیامده است بلکه همه این سخنان از رسوم و آداب نادرست برخی از مسلمانان سرچشمه می گیرد و این همان امری است که برخی از زنان مسلمان را بر آن داشته است که دین خود را به دور از این گونه رسوم معرفی کنند و دین حقیقی را به جهانیان نشان دهند

برای نویسنده این مطلب tarannom تشکر کننده ها: 3
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), praise (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 21.43%
 
نماد کاربر
tarannom
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 1303
تاريخ عضويت: جمعه فروردين ماه 18, 1391 11:30 pm
تشکر کرده: 610 بار
تشکر شده: 1107 بار
امتياز: 4610

پستتوسط Ramin » چهارشنبه بهمن ماه 4, 1391 6:23 pm

اثبات شق القمر



آمریکایی ها باید میلیاردها دلار خرج کنند تا آن را برای مسلمانان اثبات نمایند!!

بی شک این دین حق و حقیقت است و ...


حسب اخباری که از ناسا انتشار یافته ، تصاویری از ماه وجود دارد که حاکی از وجود یک رشته صخره های تغییر شکل یافته در سطح ماه می باشد که تا عمق آن امتداد یافته و از نیمه دیگر آن برآمده و این دلیلی بر شکافته شدن ماه و پیوند دوباره آن در دورانی از حیات آن می باشد.



در روایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار او ایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تا ایمان بیاورند ...خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد ...و سپس ماه به دو نیم شکافته شد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت.

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند که محمد (ص) ما را سحر کرده است، سپس گفتند ، اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواند همه مردم را سحر کند، ابوجهل گفت صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوال کنیم که آیا انشقاق ماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نه معلوم می شود که محمد (ص) چشمان مارا سحر کرده است.

بالاخره یکی از اهالی بادیه به مکه آمد و این خبر را تصدیق کرد و آنگاه ابو جهل و مشرکان گفتند " این سحر مستمر است" و آنگاه این آیات مبارک نازل شد... "اقتربت الساعة وانشق القمر ..." باری این موضوع پایان یافت و مشرکان ایمان نیاوردند.





اثبات شق القمر سبب اسلام آوردن دانشمندی انگلیسی ...




در یکی از نشستهای دکتر زغلول النجار در یکی از دانشگاههای انگلیس، وی در خصوص معجزه شق القمر در صدر اسلام به دست پیامبر (ص) به عنوان یکی از معجزات پیامبر (ص) که توسط ناسا به اثبات رسیده است صحبت می کرد. در این میان یکی از حاضران که به اسلام خیلی توجه و اهتمام داشت به نام "داوود موسی بیتکوک " که در حال حاضر نیز رئیس حزب اسلامی بریتانیا است ماجرای مسلمان شدن خود را اینگونه نقل کرد:

هنگامی که می خواستم در مورد اسلام تحقیق کنم یکی از دوستانم ترجمه ای از قران کریم به زبان انگلیسی را به من هدیه کرد و من نیز بطور اتفاقی آن را باز کردم و اتفاقا سوره قمر  آمد. سپس شروع به خواندن کردم ....و ماه شکافته شد...وقتی به این جمله رسیدم از خود پرسیدم آیا واقعا ماه شکافته شده است؟؟! سپس با ناباوری کتاب را بسته و به کناری گذاشتم و از تحقیق در باره اسلام هم منصرف شدم. و دیگر سراغ آن کتاب هم نرفتم.

روزی در مقابل تلویزیون نشسته بودم و طبق معمول شبکه بی بی سی را مشاهده می کردم ، برنامه ای بود که در آن مجری با سه نفر از دانشمندان ناسا متخصص در علوم فضایی مصاحبه داشت. موضوع برنامه جنگ ستارگان و صرف میلیاردها دلار در این راه و اعتراض به این موضوع بود. مجری با بیان اینکه صدها میلیون نفر در سراسر جهان از گرسنگی رنج می برند دانشمندان را مورد انتقاد قرار داده بود و آنان هم با بیان مفید بودن این تحقیقات در مجالات کشاورزی و صنعت و غیره از این طرحها دفاع می کردند... مجری سپس سئوال دیگری را طرح می کند بااین مضمون که "شما در یکی از سفرهای خود به ماه حوالی 100 میلیارد دلار هزینه کردید و تنها خواسته اید که پرچم آمریکا را بر روی ماه نصب کنید...آیا این عاقلانه است"؟؟!  

در جواب این گوینده دانشمند آمریکایی لب به سخن گشوده و می گوید که در آن سفر ، هدف ما مطالعه ترکیب داخلی ماه بوده که بدانیم چه تشابهاتی با زمین دارد و در این زمینه به موضوع عجیبی برخورد کردیم که عبارت بود از یک کمر بندی از سنگها و صخره های تغییر شکل یافته که سطح کره ماه را به طرف عمق و به طرف سطح دیگر آن پوشانده بود و هنگامی که این اطلاعات را به زمین شناسان منتقل کردیم مایه شگفتی آنان شده و گفتند چنین چیزی امکان ندارد مگر آنکه ماه در مرحله ای از حیات خود به دو نیم تقسیم شده و سپس دوباره جمع شده باشد و به شکل اول بازگشته باشد.و این نوار از صخره های تغییر شکل یافته نتیجه برخورد دو نیمه ماه در لحظه جمع شدن و به هم پیوستن دو نیمه آن می باشد.

"داوود موسی بیتکوک " سپس می گوید: با شنیدن این مطلب از جای خود پریدم و گفتم این معجزه ای است که در 1400 سال قبل به دست پیامبر اسلام در قلب صحرا اتفاق افتاده و از عجایب روزگار این است که آمریکایی ها باید میلیاردها دلار خرج کنند تا آن را برای مسلمانان اثبات نمایند! بی شک این دین حق و حقیقت است...


به این ترتیب سوره قمر سبب اسلام آوردن این شخص شد ، پس از آنکه عاملی برای دوری او از اسلام شده بود و این خود از دیگر معجزات اسلام است.

منبع: مجله الشریعه - چاپ اردن





وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها: 2
Shaghayegh (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط bahar » چهارشنبه بهمن ماه 11, 1391 3:23 pm


بنام خداوند بی همتا






هیثر راماها و مسلمان شدن وی


در کمتر از سه هفته بعد از حملات 11 سپتامبر به نیوریورک، خانم هیثر راماها در مقابل گروهی از زنان


در مسجدی در مانوا به‌پا خواست و با صدای رسا شهادتین را به زبان عربی ادا نمود و مسلمان شد.


او افسر نیروی دریایی آمریکا و اهل هاوایی است. مایک همسر راماها مدت زمان زیادی است که مسلمان شده است،


و در ارتش آمریکا است اما راماها می‌گوید که شوهرش اصلاً او را مجبور نکرده است که به دین اسلام بگرود.


او در نامه‌ای به خانوادة خود در کالیفرنیا برای قانع نمودن آنان دربارة اسلام آوردنش، می‌گوید:


شما چیزی از اسلام نمی‌دانید تمام آن چیزی که شما می‌دانید از تلویزیون و فیلم‌های سینمایی مانند «بدون دخترم هرگز»


(داستان زندگی بتی محمودی) گرفته شده است، و با واقعیت این دین بسیار فاصله دارد.


اسلام روزنة جدیدی را به روی من گشوده است. بعد از حملات 11 سپتامبر که بحث اسلام از پس‌پرده به یکی از بحث‌های روز


در جامعة آمریکا درآمد تحقیق دربارة این دین بیشتر شده و تعداد گروندگان به دین اسلام در آمریکا چهار برابر شده است.


حکیم اوانسافی رئیس انجمن مسلمانان در هاوایی می‌گوید:


قبل از 11 سپتامبر به طور متوسط فقط سه نفر در ماه در ایالت هاوایی مسلمان می‌شدند، اما در دو ماه بعد از این واقعه


23 نفر در هاوایی مسلمان شده‌اند. شگفت این‌که به رغم تبلیغات منفی علیه اسلام و به ویژه به اجبار پوشاندن زنان به


حجاب اسلامی، زنان غربی بیشتر از مردان آنها به اسلام تمایل دارند. اوانسافی می‌گوید:


نسبت گرویدن زنان به اسلام نسبت به مردان در جهان چهار به یک و در ایالت هاوایی دو به یک می‌باشد.


میشل که همسر حکیم اوانسافی و خود نیز یک تازه مسلمان است، می‌گوید:



حجاب اسارت زن نیست بلکه از او در مقابل چشم‌های پلید و شهوانی مردان نامحرم محافظت می‌کند.


در اسلام پول مرد از آن خانواده است، اما پول زن مال خود اوست، و او موظف به کار کردن و امرار معاش خانواده نیست.


در قرآن بیشتر از سایر کتب مقدس به زن بها داده شده است. یک سوم مسلمانان آمریکا سیاه‌پوست می‌باشند و


نسبت گرویدن به اسلام در میان سیاهان بیشتر از سفیدپوستان است.


یکی از تازه مسلمانان در هاوایی می‌گوید:


واقعة 11 سپتامبر نشان داد که واقعاً زندگی در این دنیا خیلی کوتاه است، و همه ما


روزی باید بمیریم پس چه بهتر که با حالت مسلمانی بمیریم.







برای نویسنده این مطلب bahar تشکر کننده ها: 2
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), Roobar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
bahar
مدیر انجمن
مدیر انجمن
 
پست ها : 3506
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5837 بار
تشکر شده: 5121 بار
امتياز: 33890

پستتوسط bahar » سه شنبه اسفند ماه 1, 1391 3:49 pm


خانواده ای آمریکایی در شهر نیویورک / دو ماه بعد از اسلام آوردنشون.

اقامه نماز جماعت در منزل همراه خانواده

الله متعال ثابت قدمشان کند





برای نویسنده این مطلب bahar تشکر کننده ها:
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
bahar
مدیر انجمن
مدیر انجمن
 
پست ها : 3506
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5837 بار
تشکر شده: 5121 بار
امتياز: 33890

پستتوسط bahar » چهارشنبه اسفند ماه 16, 1391 3:06 pm

بنام خداوند بی همتا

پزشک آمریکایی بواسطه ی "شیر" مسلمان شد


همه اذعان می داریم که خداوند بلند مرتبه، پاک و بی مانند است و هرچه بخواهد، همان است.


این ماجرا در یکی از بیمارستان های ایالات متحده ی آمریکا اتفاق افتاد و در نتیجه ی آن،یکی از پزشکان مسلمان شد...


در این بیمارستان، پزشکی مصری بود که درجه ی علمی بالایی داشت و بیشتر پزشکان آمریکایی او را شناخته و مایه ی تحسین آنان بود.


این پزشک دوستی صمیمی داشت که بیشتر اوقات باهم بوده و در بخش زایمان همکار بودند.


یک شب پزشک سرپرست در بیمارستان حاضر نبود و دو بیمار را آوردند که همان لحظه هردو آماده ی زایمان بود.


پس از فراغت از زایمان دو بیمار، نوزادها باهم اشتباه شدند و معلوم نبود کدام نوزاد مال کدام زن است. یکی از نوزادها دختر و دیگری پسر بودند.


این موضوع به دلیل سهل انگاری پرستاری که وظیفه داشت اسم مادر را بر بازوبندی به دست نوزادها ببندد اتفاق افتاده بود.


وقتی این پزشک مصری و دوستش از موضوع خبردار شدند، درشگفت شدند که این قضیه را چگونه حل و فصل نمایند.


کدام خانم مادر نوزاد پسر و کدام یک مادر نوزاد دختر است؟


پزشک آمریکایی به همکار مصری اش گفت: شما ادعا می کنید که قرآن همه چیز را توضیح داده است و


می گویی همه چیز در آن هست، حالا به من نشان بده که چگونه می توانی بفهمی کدام بچه ازآن کدام زن است!؟


پزشک مصری پاسخ داد: آری، قرآن بر همه چیز احاطه دارد و این را بزودی برایت ثابت خواهم کرد.


اما اجازه بده موضوع را بررسی نمایم. پزشک مصری به کشور مصر و نزد یکی از علمای الازهر رفته و جریان را برای


او تعریف کرد و از ماجرای خود و دوست آمریکایی اش نیز سخن گفت.


دانشمند الازهر گفت: من از مسائل پزشکی که بیان داشتی سردر نمی آورم، اما آیه ای از قرآن را برایت می خوانم و


به خوبی در آن بیاندیش، انشاءالله پاسخت را خواهی یافت.


عالم مصری آیه ی: "وللذکر مثل حظ الأنثیین..." (و برای پسر مثل سهم دو دختر هست...) را برخواند.


پزشک مصری به اندیشیدن در آیه پرداخت و در آن تعمق نمود. سپس راه حلی به ذهنش رسید و نزد دوستش بازگشت.


پزشک مصری به دوستش گفت: قرآن ثابت می کند که هرکدام از نوزادها از آن کدام زن می باشند.


پزشک آمریکایی گفت: چگونه چنین چیزی ممکن است؟ پزشک مصری پاسخ داد:


بگذار شیر هر دو زن را آزمایش کنیم شاید راه حلی پیدا نمودیم. وقتی نتیجه مشخص شد به دوست امریکاییش گفت:


با اطمینان می توانم بگویم مادر این نوزادها کدام است.دوستش با تعجب پرسید: از کجا می دانی؟


پاسخ داد: نتیجه ی آزمایش نشان داد که میزان شیر مادر نوزاد پسر دو برابر نوزاد دختر است و نسبت املاح و ویتامین هایی که


در شیر او وجود دارند نیز دو برابر شیر مادر نوزاد دختر است.


سپس پزشک مصری آیه ی قرآنی مربوط را برای استدلال نظریه ی خویش جهت حل مشکل مزبور قرائت کرد.


پزشک آمریکایی بی درنگ و همانجا اسلام آورد!

برای نویسنده این مطلب bahar تشکر کننده ها:
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
bahar
مدیر انجمن
مدیر انجمن
 
پست ها : 3506
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5837 بار
تشکر شده: 5121 بار
امتياز: 33890

پستتوسط Ramin » يکشنبه فروردين ماه 11, 1392 8:51 pm

" رشد فزاینده گرایش به اسلام میان کودکان انگلیسی "



تحقیقات اخیر انگلیس نشان می دهد که اسلام در میان مردم انگلیس به ویژه دانش آموزان مدارس با استقبال زیادی روبه رو شده است و شمار زیادی از دانش آموزان انگلیسی دین اسلام را لبیک می گویند.

به نقل از الجزیره، تحقیقات اخیر انگلیس درباره افزایش تعداد مسلمانان در این کشور طی شش سال گذشته نشان می دهد که طی این مدت رشد تازه مسلمان به 37 درصد و تعداد مساجد به یکهزار و 500 باب مسجد رسیده است.

برهمین اساس، موسسه انگلیسی گیتستون اعلام کرد: هر ماه صدهها انگلیسی به اسلام می گروند.

مقامات دولتی نیر اخیرا تاکید کردند: شمار زیادی از زندانیان در زندانهای انگلیس به اسلام روی آوردند، همچنانکه مدارس این کشور شاهد پدیده ترویج اسلام و گرویدن دانش آموزان به این دین هستند.

تعدادی از جوانان و نوجوانانی که به اسلام روی آوردند، از پیروان کشورهای دیگر همچون برزیل، لوکزامبورگ، پاناما و سوئد هستند.



الکساندر (12 ساله) دختر «لورین بوث» خواهر همسر تونی بلر، نخست وزیر پیشین انگلیس که رمضان سال گذشته به اسلام گروید، در این باره می گوید: به همراه مادرم نماز می خوانم؛ به طوری که اسلام آرامش را به مادرم بازگردانده است.

الکساندر می گوید: مادرم در نشست و دیدارهای خارجی شرکت می کند و اطلاعات بیشتری از حقایق علمی میان مسلمانان را جمع آوری می کند.

وی می افزاید: مادرم عشق به خدا و ترس از او را آموخته و باعث تغییر زندگیش شده است، به طوری که پس از گذاشتن حجاب، احساس می کند که احترامش بیشتر شده است.

الکساندر تاکید می کند: این حادثه اراده خدا بوده است، نزدیکان پدرم پس از گرویدن مادرم به اسلام رفتارشان به طور عجیبی تغییر کرد، اما پس از مدتی با او به طور طبیعی برخورد کردند.

وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها:
pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » پنج شنبه فروردين ماه 15, 1392 8:46 pm


یک افسر آمریکایی که نام قبلی وی جیمز گرانت و حالا (محمد آصف) می باشد، بعد از مطالعه زیاد در مورد دین مقدس اسلام در یک پایګاه نظامی در ولایت کنر به دین مبین اسلام مشرف شد.



وی کلمه طیبه را در این پایګاه به زبان آورد.

وی که صاحب دو فرزند نیز میباشد اضافه نموده است که خانواده خودرا نیز به اسلام عزیز دعوت مینماید.


اگر ما مسلمانان واقعا به دستورات دین مبین اسلام همانطور که امر شده عمل کنیم یقینا که داشتن شخصیت خوب، صداقت، راستی در گفتار، کردار و عمل مان باعث ایمان آوردن دیگران میشود.

انشاالله ...


وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » چهارشنبه فروردين ماه 28, 1392 3:21 pm

سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز  ...............    مرده آن است که نامش به نکویی نبرند


در جهان معاصر مردانی با کمترین فرصت بیشترین زاد و توشه را برای خود می اندوزند که به حق می توان آنها را اسویی در دنیای امروز مطرح کرد.

یکی از آنها دکتور عبدالرحمن السمیط رحمه الله است که 26 سال از بهترین روزهای عمرش را در افریقا سپری کرد ولی نتیجه را در یک نگاه سری با هم مرور کنیم :


* 7 ملیون مسلمان شدند.
* 15000 یتیم را کفالت کردند.
* و بسیاری از مساجد و مراکز و امور خیریه دیگر را که می توانید متن آن را در گزارش عربی اش مطالعه کنید.






هذا الرجل الذي نحسبه من الصالحين ، ودع الدنيا بعد اسلام 7 مليون شخص علي يده. اكيد يجهله الكثير من، فمن هو؟؟؟؟؟؟
إنّه أحد فرسان الأمة رحمه الله وأسكنه الفردوس الاعلى من الجنة وجزاه الله عنا وعن الاسلام خيرا..

من انجازاته:
· أسلم على يده 7 مليون شخص !!! بعد ان قضى 29 عاما يدعو للاسلام في أفريقيا
· بنى 5700 مسجد
· كفل 15000 يتيم
· حفر 9500 بئر في افريقيا
· بنى 860 مدرسة و 4 جامعات و204 مركز إسلامي
والعجيب أنا لا نعرف عنه الكثير رغم أن أمثاله ينبغي أن تُكتب سيرهم بماء الذهب

إنّه الشيخ الدكتور عبدالرحمن السميط – رحمه الله تعالى-
فقد توفي اليوم هذا الرجل الصالح

كم تناقلنا انجازات ستيف جوبز مخترع الآي فون بعد مماته؟؟؟
فالأجدر بنا أن نجعل من وفاة هذا الرجل درسا نتعلم منه سيرته لكي نتعلم منها كيف نكون قادرين على الإجابة عن السؤال التالي:
ماذا قدّمت للإسلام؟؟؟؟؟



وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها: 3
Hawre (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), pejmanava (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 21.43%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » دوشنبه ارديبهشت ماه 2, 1392 9:39 am

توبه در كاباره!

داستان عجيبي است كه شيخ علي طنطاوي در يكي از كتابهاي خود آن را چنين نقل مي كند:




وقتي وارد يكي از مساجد شهر حلب شدم، جواني را ديدم كه با خشوع و خضوع تمام نماز مي خواند، قبلا او را مي شناختم، با خود گفتم سبحان الله چه شده كه فاسد ترين جوانان، كسي كه بد مستي مي كرد و مشغول فحشا و انواع فساد بود و به علت اينكه پدر و مادرش را اذيت مي كرد او را از خانه بيرون رانده بودند، اكنون به مسجد آمده و با خلوص و ايمان نماز مي خواند؟!

به او نزديك شدم گفتم: شما فلاني هستيد؟ گفت بلي، گفتم خدا را شكر گزارم كه به راه راست رهنمون شده اي. بگو ببينم خداوند چگونه تو را هدايت فرمود؟

گفت: خداوند ما را به وسيله يك عالم ديني كه در محل تئاتر و رقص براي ما وعظ و سخنراني كرد، هدايت كرد. با تعجب گفتم: وعظ و سخنراني و هدايت در محل رقاصي؟! گفت: بلي... در محل رقاصي! ادامه داد: در محل ما مسجد كوچكي بود كه يك شيخ مسن امام جماعت آن بود، روزي اين شيخ رو به نمازگزاران مي كند و مي پرسد: مردم كجا هستند؟ چرا قشر جوان به مسجد نمي آيند و اصلا راه آن را نمي شناسند؟! نمازگزاران در جواب مي گويند كه آنان به محل هاي سرگرمي و رقاصي مي روند. شيخ مي گويد: محل سرگرمي و رقاصي يعني چه؟! يكي از نمازگزاران توضيح مي دهد، محل رقاصي سالن بزرگي است كه صحن بزرگي از چوب دارد و دخترهاي جوان نيمه عريان و يا كاملا لخت در آنجا مي رقصند و مردم هم روبروي صحن مي نشينند و رقاصه ها را تماشا مي كنند. شيخ مي پرسد: آيا كساني كه به تماشا مي نشينند مسلمان هستند؟ مي گويند بلي...

شيخ لا حول و لا قوة الا بالله گويان مردم را تشويق مي كند كه با او به سالن رقص بروند و آنهايي را كه آنجا هستند، ارشاد كنند. مردم اعتراض مي كنند: اي شيخ مي خواهي در محل رقص آنان را وعظ و اندرز دهي؟ و برايشان سخنراني كني؟! مي گويد: بلي... هرچه سعي مي كنند تا او را از تصميمش منصرف سازند و ياد آور مي شوند كه ممكن است با توهين و استهزا و ناراحتي روبرو شود، روحاني قبول نمي كند و مي گويد: مگر ما از محمد مصطفي ـ صلي الله عليه و سلم ـ بهتر و محترمتر هستيم كه براي دين با آن همه توهين و استهزاء و ناراحتي روبرو شد؟!

سرانجام شيخ بزرگوار از يكي از نمازگزاران مي خواهد محل رقص را به او نشان بدهد. وقتي به سالن رقص مي رسند، صاحب سالن از آنان مي پرسد كه چه مي خواهند!

شيخ مي گويد: مي خواهم كساني را كه در سالن رقص هستند نصيحت كنم، مدير سالن تعجب مي كند و با حالت تمسخر به آنان خيره مي شود و اجازه نمي دهد كه داخل سالن شوند، ولي اين مرد خدا دست بردار نمي شود، و با خواهش و تمنا معادل درآمد يك روز سالن را به صاحب آن مي دهد و او را راضي مي كند.

مدير سالن اجازه مي دهد روز بعد، بعد از تمام شدن رقص و نمايش بيايد و موعظه كند. آن جوان گفت: من آن روز به سالن رقص رفتم؛ يكي از دخترها به روي صحنه آمد، و شروع به رقصيدن كرد، وقتي رقصش تمام شد، پرده را كشيدند. پس از چند لحظه مجددا پرده ها از روي صحنه كنار كشيده شدند، ناگاه ديديم پيرمرد موقر و با شخصيتي بر صندلي نشسته و بر صحن نمايش ظاهر گرديد، اول بسم الله و الحمدالله و صلواة و سلام بر پيامبر ـ صلي الله عليه و سلم ـ خواند و سپس شروع به وعظ و نصيحت مردم كرد، مردم متحير و بهت زده بودند، ‌ابتدا خيال كردند كه آن هم يك نمايش فكاهي است اما وقتي فهميدند كه حقيقتا با يك عالم ديني كه آنان را نصيحت مي كند و از كارهاي ناپسند بر حذرشان مي دارد روبرو هستند، شروع به توهين و استهزا كردند؛ با صداي بلند مي خنديدند ولي او اصلا توجه نمي كرد و به نصيحت و موعظه خود ادامه مي داد تا اينكه يكي از حاضران در سالن بلند شد و مردم را به آرامش و سكوت دعوت كرد و گفت: چند لحظه ساكت باشيد، ببينيم چه مي گويد.

مردم آرام گرفتند و سكوت بر سالن حكمفرما شد، تا جايي كه غير از صداي شيخ صداي ديگري نمي آمد؛ چيزهايي گفت كه ما قبلا آنها را نشنيده بوديم، چند آيه از قرآن و چند حديث پيامبر را بيان نمود و توبه چند نفر را كه قبلا در انحراف بوده و بعد از توبه به مقامهاي عالي تقوا رسيده بودند نقل كرد و گفت: اي مردم شما روزهاي زيادي را پشت سر گذاشته ايد در حالي كه دامن خود را به فساد و گناه آلوده كرده ايد. آيا مي دانيد. آيا مي دانيد كه لذت گناهان شما با شما باقي نمانده است، ولي يكايك آنها چون خال سياه و نقطه ننگ و بدبختي در نامه عمل و پيشاني شما باقي است و در روز قيامت در پيشگاه عدالت الهي محاكمه مي شويد؟! بدانيد آن روز فرا مي رسد كه به جز خدا همه چيز از بين مي رود. اي مردم! آيا مي دانيد كه اين اعمال و رفتار، شما را به بدبختي مي كشاند؟!

خوب مي دانيد كه در برابر آتش دنيا قدرت و تاب مقاومت نداريد در حالي كه آتش دنيا هفتاد برابر كم حرارت تر از آتش دوزخ است، پس چگونه مي توانيد در آتش دوزخ بمانيد و آن را تحمل كنيد؟! در رحمت خداوند به روي توبه كنندگان باز است. هرچه زودتر توبه كنيد و به سوي خدا بازگرديد، تا فرصتي باقي است خود را از عذاب جهنم نجات دهيد.

مردم به گريه افتادند؛ شيخ از سالن خارج شده و تمام حاضرين نيز با او بيرون رفتند و همه در حضور آن شيخ توبه كردند و به سوي خدا بازگشتند، حتي صاحب سالن نيز توبه كرد و از گذشته خود پشيمان گرديد.


به نقل از «بازگشتگان به راه خدا» تاليف: عبدالعزيز المسند ترجمه: ابوبكر حسن زاده




وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها:
bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » دوشنبه ارديبهشت ماه 2, 1392 9:17 pm

پله پله تا ملاقات خدا


تصویری از آرنولد ون دورن ( سیاستمدار هلندی سابقا ضد اسلام ، که مسلمان شد ) در مسجد پیامبر....
گفته میشود وی در این مسجد به گریه افتاده و به خاطر توهینهایی که قبلا به پیامبر کرده بود از خدا طلب بخشش کرده است...



سیاستمدار معروف و نائب رئیس حزب حاکم در هلند ( آرنولد ون دورن )
مروج فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام که یک سال و نیم قبل رسانه های هلند آن را پخش کردند ، به فضل الهی سه ماه قبل به اسلام گروید .



تصویر : ایشان در حال ادای نماز در روضه شریفه .



پس از اعلام اسلامش از وی جهت ادای مناسک عمره دعوت ویژه به عمل آمد و ایشان این دعوت را لبیک گفته و چهارشنبه گذشته راهی این سفر مبارک گشتند .
وی علت اسلامش را چنین بیان میکند :
برای ساختی فیلمی ضد اسلامی نیاز به تحقیق پیرامون اسلام داشتیم ، پس از تحقیقات ، متوجه شدیم تصوراتمان با حقایق اسلام تعارضی کامل دارد ، پس از آن مسلمان گشته و به جمع گروهی از مسلمانان هلندی پیوسته و از پست سیاسی خود استعفا داده و اکنون مشغول مطالعه پیرامون اسلام میباشم .

وی میافزاید :
اکنون بخاطر 47 سالی از عمرم که اطلاعی از اسلام نداشتم پشیمانم و احساس میکنم اکنون به آرامشی که در جستجویش بودم دست
یافته ام .





♥ ✿ سبحان الله   و   الله اکبر ♥ ✿

وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها: 3
tafgah72 (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), tarannom (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), uoshanaderpor (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 21.43%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » سه شنبه ارديبهشت ماه 3, 1392 6:56 pm

ارنود ون دورن ، سیاستمدار ضد اسلام ؛ دیروز از پیامبر بدگویی میکرد !!

آرنود ون دورن ، سیاستمدار مسلمان هلندی، امروز با دستان خود پرده ی کعبه را میدوزد ...




هیچکس از آینده اش خبر ندارد، و هدایت به دست الله است ، هر که را بخواهد هدایت میکند



سبحان الله / خداوندا مزه ی هدایت و توحید را به همگان بچشان ...



وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها:
bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Ramin » جمعه ارديبهشت ماه 6, 1392 11:08 am

بازگشت به اسلام ...





✿ ✿   الله اکبــــــــــر   ✿ ✿
وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط pejmanava » جمعه ارديبهشت ماه 6, 1392 11:29 am


برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

بعدي

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان