:::: وقایع اتفاقیه "سوال تو دل سوال...؟ " ::::

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

:::: وقایع اتفاقیه "سوال تو دل سوال...؟ " ::::

پستتوسط khawan » يکشنبه بهمن ماه 16, 1390 11:11 am

سلام خدمت شما!
این پست رو می گذارم تا هر چه که دلتان خواست در مورد وقایعی که برای شما اتفاق افتاده یا وقایعی که براتون نقل کردند یا ناظر برآن بودید در این پست بگذارید.
وقایعی که بازگو می کنید می تواند خاطره،علمی،ادبی،فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،دینی و...باشد.
منتظر ::::  وقایع اتفاقیه  :::: جالبتون هستیم.
آخرين ويرايش توسط khawan on شنبه ارديبهشت ماه 9, 1391 10:15 am, ويرايش شده در 6.

برای نویسنده این مطلب khawan تشکر کننده ها: 2
ModireTalar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), kami (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

خوشحالی مرگبار...!

پستتوسط khawan » سه شنبه بهمن ماه 18, 1390 2:27 pm

دوربین نود صحنه هایی را پخش کرد که شوکی بزرگ را به بینندگان تلویزیونی وارد کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس در دربی روز پنج شنبه یکی از جوانان اهوازی هنگام تماشای گل پیروزی بخش ایمون زاید به هوا پریده و بعد از بازگشت به زمین بی هوش شده است.

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.

شاید این حادثه یکی از تلخ ترین خوشحالی های دربی 74 باشد که منجر به مرگ یک جوان اهوازی شد.
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

:::: وقایع اتفاقیه ::::

پستتوسط khawan » سه شنبه بهمن ماه 18, 1390 2:37 pm

پزشکان متخصص روسیه اعلام کردند که عکس عجیب زن جوانی که با چاقویی در پشت گردنش روی پاهایش ایستاده واقعی است و او واقعا هدف حمله قرار گرفته است.

جولیا پوپووا ۲۲ ساله در حال بازگشت از محل کارش بود که هدف حمله چند خلافکار قرار گرفت اما متوجه نشد که چاقوی آنها در گردنش فرو رفته و تنها چند سانتیمتر با نخاع او فاصله دارد.

او با وجود چاقوی عمیقی که در گردنش بود ۴۰ دقیقه تا منزلش پیاده روی کرد تا بالاخره همسایه‌های او متوجه این اتفاق نادر شدند.

عکس‌های متنشر شده از این زن که با دوربینی با کیفیت بسیار پایین گرفته شده خیلی زود در سراسر دنیا منتشر شد اما از آنجایی که این اتفاق غیر واقعی به نظر می‌رسید سبب هیاهوی بسیار شد که در نهایت پزشکان روس و متخصصانی که این زن را در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار داده بودند اعلام کردند که این عکس واقعی است و او اکنون در حال مساعد به سر می‌برد.

ظاهرا چاقوی فوق هیچ رگ اصلی را پاره نکرده و در استخوان گردن زن مجروح فرو رفته و تنها ناحیه آسیب دیده او همان استخوان است که مورد مداوا قرار گرفته است.

برای نویسنده این مطلب khawan تشکر کننده ها:
bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

پستتوسط kami » جمعه بهمن ماه 27, 1390 1:44 am


برای نویسنده این مطلب kami تشکر کننده ها:
khawan (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
kami
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 25
تاريخ عضويت: يکشنبه دي ماه 24, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5 بار
تشکر شده: 43 بار
امتياز: 10

قرار است دراین شهر چند دست باید بریده شود...!!!

پستتوسط khawan » شنبه بهمن ماه 29, 1390 11:29 am

قرار است دراین شهر چند دست باید بریده شود...!!!
سلام
یه روز رفته بودم ارگ!!!جالب بود بدم نبود.برای ما که از کرمانشاه بیرون نرفتیم جای خوبیه که یه چرخ بزنیم. بعدازبالارفتن از پله های برقی وتمام طبقات رو گشتن و به همه ی مغازه ها سرک کشیدن دوباره از پله برقی ها پایین اومدیم.
البته نه قیافه ی آنچنانی ارگی داشتیم که همه به ما نگاه کنند نه پولیم داشتیم که چیز بخریم فقط به مردم نگاه می کردیم واوناهم نگاه می کردند ببینند چی زیادشده و چی مدروزه!!!
هنگام برگشتن با اون افکار درهم وبرهمم ذهنم.به اون بغل بغلا اون کنار کنارا زیر یه دیوار پوسیده ی این شهر کنار دیوار مستحکم ارگ!!!اون پایین پایینا زیر کفشهای این ارگی ها یه انسان مثل ما کنارما اما دورازما نشسته بوداما تو یه دنیای دیگری بود افق نگاه هایش تا ساق کفشهای مابود ازهمه مسن تربود بایدبالای شهرمی نشست چون ریشش موی سرش سفید بود.
امانه تنها بالا بلکه پایین پایین پایین بود.داشت گونی برنجی،اما برنج نداشت گونیشم کوچک بود.فکرمی کرد تا شب چندنفردراین شهر درمیهمانی های ارگیشان با میوه های آنچنانی شان با ظرغهای  گران بهایشان برروی مبلشان می نشینند با قهقه دور از هق هقه می خندند وخوشحالند که ناگهان دست یکیشان بریده شود باعجله از بیرون بیاید واز داخل گونی یه ...بهش بدهد!!!
کمی فکرد اگر جمعیت این کلان شهر یک میلیون نفر باشد ودر ماه دست حداقل یک درصد این شهر بریده شود(ده هزار نفر)
ونصف اینها(پنج هزارنفر) پیش وی خرید کنند ودانه ای چسپ 20تومان باشد در آمدهر ماه وی صدهزار تومان می باشد برای صدهزار درد،قرض و فرض.وشایدپول توجیبی چند روزیه فرد ارگی!!!
چه زیبا می فرماید آن رحمت برای عالمیان که نزدیک است فقربه کفربگراید.وهمچنان سرش پایین بود وشاید این فکرها  پشتش را خم کرده بود.

برای نویسنده این مطلب khawan تشکر کننده ها: 5
Noha (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), abdulrahman (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), ahmadi (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), saye (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 35.71%
 
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

سوم اسفند ظهور یک دیکتاتور...

پستتوسط khawan » دوشنبه اسفند ماه 1, 1390 10:33 am

برگی از تاریخ ایران

سوم اسفند ظهور یک دیکتاتور...
حکومت های دیکتاتوری غالبا پس از پیدایش هرج و مرج، ناآرامی و عدم امنیت در کشورها پدیدار می شوند; در ابتدا ملت ها راضی به حاکمیت یک دیکتاتور می گردند تا از ناامنی و هرج و مرج نجات پیدا کنند، ولی پس از مدتی که آرامش اجتماعی برقرار شد، نارضایتی از دیکتاتور ظهور و بروز پیدا می کند تا جایی که پس از سرنگونی آن دیکتاتور، مردم آرامش خاطر پیدا می کنند .
رضاخان میر پنج یکی از این دیکتاتورها بود که پس از پیدایش ناآرامی در کشور، با کمک انگلیسی ها، در سوم اسفند 1299 ه . ش، کودتا کرد و در نهایت، در سال 1305، تاجگذاری نمود و روی کار آمد . در ابتدا، وی با عنایت به جایگاه و اهمیت مذهب در بین توده مردم، توجه آنان را با شرکت در مراسمات مذهبی و تواضع ریاکارانه به علما، جلب کرد، ولی پس از این که بر اوضاع مسلط شد، با مردم بدرفتاری کرد و شعائر اسلامی را زیر پاگذاشت، و تا جایی که امکان داشت آداب و رسوم اروپایی را جایگزین نمود .
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

پستتوسط Mmm » دوشنبه اسفند ماه 1, 1390 3:17 pm

مسرور جان دستای مهرگسترت درد نکنه. خاطره ای که از رفتنت به پاساژ ارگ تعریف کردی واقعا قشنگ بود.
تو خیلی قشنگ این مسائل رو مکتوب میکنی، همیشه امثال این دردهای اجتماعی رو برامون بنویس تا شاید یکم فکر کنیم و عبرت بگیریم.
بازم ممنون.

نماد کاربر
Mmm
 

یه سری نشانه ها گم شده اند....

پستتوسط khawan » چهارشنبه اسفند ماه 3, 1390 11:11 am

سلام
یه سری نشانها گم شده اند لطفل اگه هرکجا پیداشون کردید به ماهم خبر بدهید!!!(جایزه 1میلیارد دلار!!!)
یکی از اتفاق هایی که امروزه در بین مناطق کردی اتفاق افتاده و تمام شهرهای آن رادربرگرفته از بین رفتن یه سری نشانه ها وعلامتهاست خودتون قضاوت کنید!!!

لباس زنان کرد عبارت است از:

جافی‌: شلواری همانند شلوار مردان است‌. این شلوار را زنان کرد، به ویژه زنان روستایی، هنگام کار می‌پوشند. در سایر مواقع، زنان شلوار گشاد از جنس حریر به پا می‌کنند.

کلنجه‌: نیم‌تنه‌ای است که روی پیراهن بلند می‌پوشند و رد اورامان آن را «سوخمه‌» می‌نامند و از پارچه‌زری یا مخمل دوخته می‌شود.

شال‌: از پارچه‌ای زیبا بر روی لباس در ناحیه کمر بسته می‌شود.

کلاو: یا کلاه که از جنس مقوا و به شکل استوانه‌ای کوتاه است که آن را با پولک‌هایی رنگین به صورت بسیار زیبایی تزیین می‌کنند.

کلکه‌: روسری یا دستاری است که به جای کلاه مورد استفاده زنان قرار می‌گیرد کلکه دارای رشته بلندی از ابریشم سیاه و سفید با ملیله‌دوزی است‌

که وا:که عین کت مردانه کُردی است با این تفاوت که اولا پارچه آن را رنگین انتخاب می کنندو ثانیاًخیلی کوتاه تر می دوزند؛ بطوری که حداکثر تا کمآآنها پایین می آید و ان را کولیجه kulegaمی نامند و نیز جیبهای کت مردانه در ان دیده نمی شود.

کراس:یا پیراهن زنانه کُرد دارای دوختی ساده با بدنی بلند و دامنی گشاده و دراز است.بطوری که دامن پیراهن روی پای آنها قرار می گیرد و معمولاً آن را از پارچه‌های بسیار زیبا، نفیس و گران قیمت تهیه می کنند.

پشت تند:که عین همان پشتند مردانه است ولی زنها اغلب از نوع رنگارنگ آن استفاده می کنند.زنها وقتی پشتند را می بندند کمی از پیراهن خود را بالا می کشند بطوری که انتهای دامن از مچ پای آنها پایین تر نمی رود.

دستمال یا روسری:دستمال زنان کُرد پارچه ای است بسیار نازک و سه گوش که تارهایی در اطراف آن ایجاد می کنند و بدین وسیله بر زیبایی آن می افزایند، اغلب پولکهایی نیز با آن تارها می دوزند تا زیبایی آن را چند برابر کنند.هر چند در مراسم عروسی و فلکلور اکثراً روسری نمی بندند.

5.درپه:به جای شلوار پوشیده می‌شود و با دهانه ای تنگ روی مچ پای آنها قرار می گیرد ولی پوشش ساقهای آن بسیار گشاد می باشد.
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

روز درختکاری...

پستتوسط khawan » دوشنبه اسفند ماه 15, 1390 8:55 pm

سلام
امروز در تقویم  جمهوری اسلامی ایران به روز درختکاری معروف می باشد.ومن هم این روز برایم بسیار جالب است البته کاری به من قال ندارم وبه ما قال توجه می نمایم.
در دنیای شلوغ و پر ازازدحام امروزی که دود ،گردوغبار ،سیل ،فرسایش خاکها ،نابودی مراتع وسوزاندن جنگلها(که چند سالی در مناطق ما به طور عمد یاغیرعمد با برنامه یا بدون برنامه ی قبلی بسیار رخ داده است) از مهم ترین عوامل از بین رفتن جنگلها می باشد واز آن طرف یکی از عوامل اصلی نابودی نسل انسان وحیوان ،افزایش بیماری های تنفسی و بسیاری از بلایای دیگر عدم وجود جنگل ومراتع مناسب وسرسبز می باشد.
از طرف دیگر دین مبین اسلام به این امر مهم بسیار توجه نموده اند و حتی روایتی از پیامبر هم وجود دارد که می فرماید:اگر قصد کاشتن درختی نمودی ولی قیامت آمد شما درخت خویش را بکال. و بسیاری دیگر از احادیث پیامبر و حتی در رویدادهای مهم و بحرانی سیره و زندگی پبامبر(غزوات)حفظ درختان وعدم قطع آنها از موارد ی بوده که پیامبر(ص) همواره یادآوری کرده اند.
دراین راستا من به کاربران سایت پینوس پیشنهاد می دهم که هر تعداد از این افراد می توانند در هر شهر وروستایی که هستند باهم کاری لازم بااداره ی کشاورزی ومنابع طبیعی شهر خود گامی دراین راستا بردارند.
ودراین راستا ودر راستای انجام کارهای اجتماعی من هم به کاربران اهل شهرستان پاوه سایت پینوس پیشنهاد می دهم که همکاری و هماهنگی های لازم را برای انجام این کار سامان بدهیم تابتوانیم در ایام نوروز و باهمکاری عده ای دیگر ازافراد شهرستان(من با عده ای دیگر ازافراد دانشجوی شهرستان پاوه حرف زده ام وآنهاهم موافقت واعلام آمادگی کرده اند)  این کار را که می تواند کاری تفریحی،اجتماعی،فرهنگی،زیست محیطی و حتی انجام یکی از وظایف بسیار مهم فراموش شده و صدقه ای جاریه نیز باشد گامی برداریم.
امیدوارم که افراد نظرات خود را در این باره مطرح نمایند تا بتوانیم در ایام نوروز روزی راتعیین و با همکاری دیگر افراد شهرستان  دریکی از مراتع پاوه با همکاری اداره منابع طبیعی این کار لازم وبه نظر بنده بسیار مهم را انجام بدهیم.
ان شاالله

برای نویسنده این مطلب khawan تشکر کننده ها:
abdulrahman (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

پستتوسط basireh » دوشنبه اسفند ماه 15, 1390 9:41 pm

سلام
ممنون از پیشنهادتون  KHAWAN


ان شالله ما هم بتوانیم برای آبادانی زمین کاری انجام بدیم
من موافقم و تا جایی که برام مقدور باشه همکاری می کنم
گر همچو من افتاده ی این دام شوی / ای بس که خراب فرقه و جام شوی  
ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم/ با ما منشین و گرنه بد نام شوی

برای نویسنده این مطلب basireh تشکر کننده ها:
khawan (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
basireh
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 277
تاريخ عضويت: چهارشنبه اسفند ماه 24, 1389 12:30 am
تشکر کرده: 317 بار
تشکر شده: 236 بار
امتياز: 10

روز درختکاری...

پستتوسط khawan » سه شنبه اسفند ماه 16, 1390 10:35 am

سلام
کاربر گرامی basireh از شما ممنونم که همیشه جز افرادی هستین که از پیشنهادها استقبال می کنید.
اگر موافق باشین شما هم در گروه بانوان پیگیر این موضوع باشید تا ان شاالله اگر شد در دو گروه این کار را انجام بدهیم.
منتظر فعالیت شما هستم.
ازتمام کاربران پینوس شهرستان پاوه تقاضا دارم که تمام تلاشمون رو بکنیم تا بتونیم این کار رو در آغاز سال انجام بدهیم تا...لعلکم ترحمون.
(منتظر این هستیم که افرادی دیگر در شهرستان های دیگر نیز اقدام نمایند.)

برای نویسنده این مطلب khawan تشکر کننده ها:
basireh (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
khawan
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 5, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 149 بار
تشکر شده: 158 بار
امتياز: 0

پستتوسط Noha » سه شنبه اسفند ماه 16, 1390 10:16 pm

هوالمستعان

سلام الله علیکم

تشکر از کاربر khawan به خاطر خلاقیت و پیشنهادهای مفیدشون.

منم همراه داد بصیره هستم :arrow: .

رستگار باشید
الـلـهم ء ات أنــفـسنا تقـــواهــا و زکیـــها إنــک أنــت خــیر من زکــیها


برای نویسنده این مطلب Noha تشکر کننده ها:
khawan (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Noha
معاون و ناظر سایت
معاون و ناظر سایت
 
پست ها : 1424
تاريخ عضويت: پنج شنبه اسفند ماه 25, 1389 12:30 am
محل سکونت: pavah
تشکر کرده: 2031 بار
تشکر شده: 1557 بار
امتياز: 4930

پستتوسط abdulrahman » چهارشنبه اسفند ماه 17, 1390 3:19 pm

با سلام و تشکر به خاطر پیشنهاد خوبتان
من هم مدت ها پیش چنین ایده ای داشتم حالا که مطرح شد میتوانید روی همکاری من هم حساب کنید.

برای نویسنده این مطلب abdulrahman تشکر کننده ها:
khawan (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
abdulrahman
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 237
تاريخ عضويت: چهارشنبه اسفند ماه 24, 1389 12:30 am
محل سکونت: کهکشان راه شیری/منظومه ی شمسی
تشکر کرده: 390 بار
تشکر شده: 249 بار
امتياز: 830

پستتوسط basireh » چهارشنبه اسفند ماه 17, 1390 9:30 pm

سلام
امروز با اداره منابع طبیعی هماهنگ کردم گفتن در صورت مساعد بودن هوا  و امکان کاشت نهال میتونید در منطقه ی ویمیر اقدام کنید.

ان شالله کاک مسرور لطف کنن مدیریت کارها رو در دست بگیرن
گر همچو من افتاده ی این دام شوی / ای بس که خراب فرقه و جام شوی  
ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم/ با ما منشین و گرنه بد نام شوی

برای نویسنده این مطلب basireh تشکر کننده ها:
abdulrahman (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
basireh
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 277
تاريخ عضويت: چهارشنبه اسفند ماه 24, 1389 12:30 am
تشکر کرده: 317 بار
تشکر شده: 236 بار
امتياز: 10

پستتوسط kchikurd » چهارشنبه اسفند ماه 17, 1390 11:17 pm

سلام ممنون از khawan  به خاطر پیشنهاد مفیدشون
منم موافقم.روی همکاری منم حساب کنید
منتظر اعلام تاریخش هستیم
خوشبخت کسی است که شکوه رفتارش آفریننده لبخند زندگی در چهره دیگران است .

برای نویسنده این مطلب kchikurd تشکر کننده ها:
khawan (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
kchikurd
کاربر فعال
کاربر فعال
 
پست ها : 66
تاريخ عضويت: شنبه فروردين ماه 13, 1390 11:30 pm
محل سکونت: پاوه
تشکر کرده: 11 بار
تشکر شده: 86 بار
امتياز: 10

بعدي

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 8 مهمان