~✿✿~ Happy New Yaer 2012 ~✿✿~ سال نو میلادی مبارک

در این قسمت جدیدترین نقل اخبار و گزارشها به همراه منبع قرار دارد

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

~✿✿~ Happy New Yaer 2012 ~✿✿~ سال نو میلادی مبارک

پستتوسط آزیتا » سه شنبه دي ماه 12, 1390 12:52 am



~✿✿~ سال نو میلادی 2012 مبارك ~✿✿~


✿  تولد عیسی مسیح پیامبر صلح و دوستی و آغاز سال نو میلادی 2012 بر همه هموطنان مسیحی مبارك باد  ✿


آنگاه که جاهلیت بیداد می کرد، خداوند زنی پاکدامن را برای ماموریتی بزرگ برگزید و او نیز به فرمان خدایش پاسخ مثبت داد و در پناه رحمت الهی قرارگرفت، در آن روزگار ظلمت و تاریکی آنگاه که هزاران چشم شیطانی آمدنش را به فرمانروایان جاهلیت ندا می دادند و همه جا پی در پی به دنبال آثاری از تولدش می گشتند، او آرام آرام و در پرده رحمت الهی (او) را پرورش داد و در شبی زیبا و دور از چشم شیاطین متولد شد، او تنها نوزادی بود که از همان لحظه که چشم باز کرد قادر به سخن گفتن بود، او کسی بود که می توانست مردگان را زنده کند و بیماران را شفا دهد، او کسی نبود جز عیسی مسیح (ع)، او كه پیام آور صلح و مهرورزی بر پایه توحید و عدالت بود و از دامن مادری برخاست كه خداوند او را پاك قرار داد و بر زنان عالم برتری داد. مادری و پسری كه خداوند آنان را از آبرومندان بارگاه الهی و در جایگاهی رفیع قرار داده است. براستی که هیچ زنی جز حضرت مریم لیاقت مادری عیسی مسیح (ع) را در آن زمان نداشت چرا كه او از زنان برگزیده خداوند بود.
با امید به اين كه همه ما ایرانیان از هر دین و کیشی، با صفا و صمیمیت و مهربانی در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای ساختن ایرانی آباد دست در دست هم به تلاش و کوشش بپردازیم.

خواستم بگویم کیستم دیدم نگویم بهتر است … آنکس که با من می ماند خود مرا خواهد شناخت و آنکس که نمی ماند همان بهتر که نشناسد مرا ... !

برای نویسنده این مطلب آزیتا تشکر کننده ها: 2
kermanshah (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), saye (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
نماد کاربر
آزیتا
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 29
تاريخ عضويت: جمعه مهر ماه 7, 1390 12:30 am
محل سکونت: کرمانشاه
تشکر کرده: 12 بار
تشکر شده: 27 بار
امتياز: 0

پستتوسط آزیتا » سه شنبه دي ماه 12, 1390 1:04 am










خواستم بگویم کیستم دیدم نگویم بهتر است … آنکس که با من می ماند خود مرا خواهد شناخت و آنکس که نمی ماند همان بهتر که نشناسد مرا ... !

برای نویسنده این مطلب آزیتا تشکر کننده ها:
kermanshah (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
آزیتا
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 29
تاريخ عضويت: جمعه مهر ماه 7, 1390 12:30 am
محل سکونت: کرمانشاه
تشکر کرده: 12 بار
تشکر شده: 27 بار
امتياز: 0

پستتوسط bahar » سه شنبه دي ماه 12, 1390 1:35 am

سلام آزیتا جون عکسها خیلی زیبا هستن ممنون


نماد کاربر
bahar
مدیر انجمن
مدیر انجمن
 
پست ها : 3506
تاريخ عضويت: چهارشنبه آذر ماه 15, 1390 12:30 am
تشکر کرده: 5837 بار
تشکر شده: 5121 بار
امتياز: 33890

پستتوسط Ramin » پنج شنبه دي ماه 15, 1390 6:17 pm

" به نام خدا "


بزرگداشت روز کریسمس و حکم کسی که آنرا گرامی بدارد :

یکی از اصول اعتقادی مسلمانان؛ اصل « ولاء و براء » یعنی: «دوستی و دشمنی بخاطر خدا» است.
این اصل به این معنا است که ما مسلمانان، تمامی مردها و زنان مسلمان را که دارای عقیده ی صحیح و درست مطابق با منهج نبوی هستند را دوست می داریم و آنها را از هر زبان و نژاد و قومی که باشند، جزو برادران و خواهران ایمانی خود می دانیم و از آنها در برابر دیگران دفاع و حمایت می کنیم، و از طرفی تمامی کسانی را که اهل ایمان صحیح نیستند و یا به خدا و قرآن و اسلام کافر هستند، را مبغوض می داریم، و بغض ما نسبت به آنها نه بخاطر نژاد یا زبانشان است! بلکه بخاطر اعتقادات و آیین شان است که از آیین حق بازگشته اند.

از این رو یکی از مصادیق برائت از مبتدعان و کفار اینست که از آداب و رسوم خاص آنها برائت جسته و خود را شبیه آنها نگردانیم و از تقلید پرهیز نمائیم.
یکی از آداب و رسومی که مختص به کفار است؛ همین عید کریسمس است که هرساله آنرا برگزار می کنند و آنرا گرامی می دارند و به جشن و سرور می پردازند. ولی ما مسلمانان به نشانه ی برائت از آیین و اعتقاد باطل آنها از برگزاری یا بزرگداشت آن روز و یا تبریک آن عید به آنها خودداری می کنیم،زیرا
اولا بزرگداشت آنروز به معنای اقرار و تایید اعتقاد باطل آنهاست،
و ثانیا
چون خداوند عزوجل برای امت اسلام تنها دو روز را برگزیده تا در آن به جشن و بزرگداشت آن بپردازیم و آن روز عید رمضان و عید قربان است،
غیر از این دور روز جایز نیست که در آن عید برگزار نمائیم، حتی اگر آن روز مصادف با تولد پیامبر اسلام صلی الله علیه وسلم باشد!

هر مسلمانی که ایام کریسمس را بزرگ بدارد یا به کفار تبریک بگوید؛ این به معنای اقرار به رسم و آیین باطل آنهاست، و نشانه ای از انحراف و بیماری عقیدتی اوست که هنوز اصل « ولاء و براء » در قلب او شکل نگرفته است، پس باید به خود آید قبل از آنکه اجلش فرا برسد.





البته باید ببخشید " آزیتا " خانم، منظورم شما نبودید، کلی عرض کردم جهت آگاهی ...

وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Mmm » پنج شنبه دي ماه 15, 1390 8:42 pm

لَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( آیه ی 8، سوره ی ممتحنه)

کاک رامین جان، نباید آیاتی که ما را به نیکی و عدالت با مخالفانمان فرا می‌خوانند نادیده بگیریم؛ آنانی که به خاطر دین با ما نمی‌جنگند و ما را از سرزمینمان بیرون نکرده و دیگران را نیز در بیرون راندمان یاری نمی‌رسانند.


شرطِ انصاف نیست چنین استنباط کرد که تبریک گفتنِ اعیادِ غیر مسلمانان به آنها به معنای تایید و تحبیب و التزام به آن اعیاد است.
البته خودِ من هم نمیتوانم این را بپذیرم که یک مسلمان بیاید و عید غیرمسلمانها را به مسلمانها تبریک بگوید، زیرا به قول خودِ شما مسلمانان فقط دو عید را مقدّس و مبروک می دانند و آن هم عید قربان و عید فطر است. اما تبریک گفتنِ یک مسلمان به یک غیر مسلمان امری خلاف شرع نیست.

کاک رامین جان بوس بووس!! ناراحت نشی ها!!!! 8)  :twisted:
نماد کاربر
Mmm
 

پستتوسط Ramin » جمعه دي ماه 15, 1390 12:18 am

matin نوشته است:کاک رامین جان، نباید آیاتی که ما را به نیکی و عدالت با مخالفانمان فرا می‌خوانند نادیده بگیریم؛


کاک متین جان  سلام

شما از کجای این آیه به این استنباط رسیدی که تبریک کریسمس رو هم ردیف نیکی و عادلانه رفتار کردن با کفار است ؟!!!

کجای دنیا خوبی و نیکی به تبریک گفتن اعیاده ( اونم کریسمس ) ؟!!!!!



matin نوشته است: آنانی که به خاطر دین با ما نمی‌جنگند و ما را از سرزمینمان بیرون نکرده و دیگران را نیز در بیرون راندمان یاری نمی‌رسانند.


از کجا اینقدر با یقین میگی که اینا با ما نمی جنگند و ما رو از سرزمینمون بیرون نمیکنن ؟

اسراییل و آمریکا و انگلیس و هم پیماناشون هموناییین که داری ازشون طرفداری میکنی !!!

مسلمانای فلسطین و بوسنی و پاکستان و افغانستان و عراق و حتی مسلمونای مقیم این کشورها میدونی با چه مشکلاتی زندگی میکنن ...



matin نوشته است:زیرا به قول خودِ شما مسلمانان فقط دو عید را مقدّس و مبروک می دانند و آن هم عید قربان و عید فطر است.


این قول من نیست، اینا حرف اسلامه ...


matin نوشته است:اما تبریک گفتنِ یک مسلمان به یک غیر مسلمان امری خلاف شرع نیست.



شاید از نطر شما این امری خلاف شرع نباشه، اما از نظر اسلام هست...

ضمنأ در این بین نظر من و نظر شما یا دیگری مدرک و سند نیست،

اول آیات قرآن بعد سنت پیامبر اکرم (ص) ...




وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Mmm » جمعه دي ماه 15, 1390 2:55 am

Ram نوشته است: شما از کجای این آیه به این استنباط رسیدی که تبریک کریسمس رو هم ردیف نیکی و عادلانه رفتار کردن با کفار است ؟!!!
کجای دنیا خوبی و نیکی به تبریک گفتن اعیاده ( اونم کریسمس ) ؟!!!!!


اولا اگر قرار باشد خداوند هرکار پسندیده یا ناپسندی را دقیقا با بردنِ نام آن برای ما معرفی بکند، می بایست الآن قرآنی چندهزار جلدی می داشتیم!!
زیرا تعریف و تبیین هر عملِ فضیله و رذیله مستلزم حجمِ فراوانی از صفحات است!!! به علاوه، اعطای عقل در وجود آدمی از جانب خداوند امری بی مفهوم و بدونِ ضرورت تلقی میشد.
این استنباط ها محصولِ درگیر کردنِ عقل با موقعیتهای پیش آمده است.مسلمان با عقل خویش مسائلِ پیش آمده را با قوانینِ قرآن متناسب نموده و با بهره گیری از قیاس، به این نتیجه می رسد که چه کارهایی در ردیفِ خیر قرار می گیرد و چه کارهایی در ردیفِ شر!!

در ضمن بنده این ادعا را نکرده ام که خوبی و نیکی صرفا به تبریک گفتنِ اعیاد است، بلکه میگویم تبریک گفتنِ اعیاد می تواند نوعی نیکی کردن در حق دیگران باشد!!!
همچنین تبریک گفتنِ این اعیاد، حداقل احترامی است که یک انسان میتواند نسبت به هم نوعان خود داشته باشد، و فکر نمیکنم قرآنِ مجید رعایتِ احترام و ابراز محبت به انسانها را خارج از خیر و نیکی بداند!!

مزیدِ بر عرایضم، اینکه این تبریک گفتن ها جنبه ای برون دینی دارند نه درون دینی، هیچ مسلمانی حق ندارد عید و آداب و رسوم غیر مسلمانها را واردِ دین خود کرده و این عیدها را به اسلام نسبت دهد و آداب و رسوم نامشروع غیر مسلمانها را پیشه ی خود سازد. زیرا در اینصورت نه تنها مرتکبِ بدعت شده، بلکه خود را نیز به قومی دیگر تشبیه کرده است و متصف شدن به این صفت از دیدِ رسول(ص) امری ناپسند است.(من تشبّه قومٌ فهو منهم)!!




Ram نوشته است:  از کجا اینقدر با یقین میگی که اینا با ما نمی جنگند و ما رو از سرزمینمون بیرون نمیکنن ؟

اسراییل و آمریکا و انگلیس و هم پیماناشون هموناییین که داری ازشون طرفداری میکنی !!!

مسلمانای فلسطین و بوسنی و پاکستان و افغانستان و عراق و حتی مسلمونای مقیم این کشورها میدونی با چه مشکلاتی زندگی میکنن ...


برادر بزرگوارام چرا بیخود و بی جهت بحث را انقدر احساساتی میکنید؟ چرا مقولات را درهم می آمیزید و خوانندگان دیگر را دچار سردرگمی میکنید؟
حرفهای ما بر مبنای حقیقت هاست نه واقعیت ها!
واقعیت آن چیزیست که فعلا وجود دارد و حقیقت آن چیزیست که باید وجود داشته باشد.

چرا انقدر غیرمنصفانه موضوع بحث را همانند یک توپ از حوزه ی روابط اجتماعی به حوزه ی روابط سیاسی شوت می کنید؟
در همین شهر اصفهان، مسیحیانی وجود دارند که همانندِ من و شما جنایاتِ آمریکا و اسرائیل و انگلیس و روسیه و... را در کشورهای افغانستان و عراق و بوسنی و چچن و ... محکوم می کنند. به نظرتان شایسته است که روابط اجتماعی و انسانی با آنان را خلاف شرع دانست؟؟

جوانی یهودی که به آمریکا مهاجرت کرده بود در یکی از کافی شاپ های مطرح آمریکا در جلوی چشم همه ی مردم، ظلمهای اسرائیل به مسلمانان فلسطین را محکوم کرده و  احساس ننگ میکرد که در اسرائیل زاییده شده،به همین خاطر در مقابل همگان شناسنامه ی خود را آتش زد.

و مسیحیان و یهودیانی دیگر که بخاطر دفاع از مظلومیتِ مسلمانان فلسطین در زندانهای اسرائیل به سر میبرند.(اگر خواستید ویدئوهایشان را نشانتان خواهم داد!!)

آیا این عده نیز باید قربانی مسیحیان و یهودیانِ افراطی و مسلمان ستیز و مغرض شوند؟؟






Ram نوشته است: شاید از نطر شما این امری خلاف شرع نباشه، اما از نظر اسلام هست...

ضمنأ در این بین نظر من و نظر شما یا دیگری مدرک و سند نیست،

اول آیات قرآن بعد سنت پیامبر اکرم (ص) ...



صلاح الدین ایوبی(رض) هنگامی که اورشلیم را فتح نمودند و واردِ مسجدالأقصی شدند، مجسمه ی صلیبی را که بر روی زمین افتاده بود با کمال احترام بلند کرده و آن را در نهایتِ ادب روی طاقچه ای قرار میدهد. این در حالیست که علامتِ صلیب در دین اسلام نمادِ شرک و کفر به آیاتِ قرآن است.
سلطان صلاح الدین(رض)، میدانست که ماهیتِ آن مجسمه، مقبول اسلام نیست، اما ایشان از قرآن یاد گرفته بودند که نسبت به مقدسات غیر مسلمانان نه تنها بی احترامی نکنند، بلکه نهایتِ احترام را به اشتراک بگذارند!


اگر من یک همسایه ی مسیحی داشته باشم و  برایم آزار و اذیتی نداشته باشد و  به عقایدم بی احترامی نکند و برایم ارزش قائل باشد و با فرا رسیدنِ عیدِ فطر یا عیدِ قربان، این اعیاد را به من تبریک بگوید، من هم با استناد به آیه ی 86 سوره ی نساء و آیه ی 8 سوره ی ممتحنه با آمدنِ کریسمس، کریسمس را به او تبریک میگویم!!



وَإِذَا حُيِّيْتُم بِتَحِيَّةٍ فَحَيُّواْ بِأَحْسَنَ مِنْهَا أَوْ رُدُّوهَا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ حَسِيبًا ﴿آیه 86 سوره نساء﴾

چون به شما درود گفته شد شما به [صورتى] بهتر از آن درود گوييد يا همان را [در پاسخ] برگردانيد كه خدا همواره به هر چيزى حسابرس است.


يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَارِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( آیه ی 8، سوره ی ممتحنه)

خدا شما را از كسانى كه در [كار] دين با شما نجنگيده و شما را از ديارتان بيرون نكرده‏اند باز نمى‏دارد كه با آنان نيكى كنيد و با ايشان عدالت ورزيد زيرا خدا دادگران را دوست مى‏دارد.






نماد کاربر
Mmm
 

پستتوسط Ramin » جمعه دي ماه 16, 1390 11:12 am

:wink:
در کل 1 بار ویرایش شده. اخرین ویرایش توسط Ramin در جمعه دي ماه 16, 1390 3:37 pm .
وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...

برای نویسنده این مطلب Ramin تشکر کننده ها:
saye (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط amanj2 » شنبه دي ماه 17, 1390 12:30 pm

پیرۆز بایى كردن لە بێ باوەڕان بە بۆنەى جەژنی (كریس مەس) یان هەر جەژنێكى تر حەرام و قەدەغەیە بە كۆڕا و هاودەنگى زانایان، هەروەكو پێشەوا (ابن القیم) ـ ڕەحمەتى خواى لێ بێت ـ لە كتێبى (أحكام أهل الذمة ‌) ەیدا كە فەرموویەتى:
((وأما التهنئة بشعائر الكفر المختصة به فحرام بالاتفاق مثل أن يهنئهم بأعيادهم وصومهم فيقول: عيد مبارك عليك أو تهنأ بهذا العيد ونحوه ؛ فهذا إن سلم قائله من الكفر فهو من المحرمات وهو بمنزلة أن يهنئه بسجوده للصليب ؛ بل ذلك أعظم إثماً عند الله وأشد مقتاً من التهنئة بشرب الخمر وقتل النفس وارتكاب الفرج الحرام ونحوه.
وكثير ممن لا قدر للدين عنده يقع في ذلك ولا يدري قبح ما فعل، فمن هنأ عبداً بمعصية أو بدعة أو كفر ؛ فقد تعرض لمقت الله وسخطه))
ووتەكەى تەواو بوو ـ بەڕەحمەت بێت ـ.
واتە: وە سەبارەت بە پیرۆزبایى كردن بە درووشمە كوفریەكان كە تایبەتن پێی، حەرامە بە كۆڕا و یەك دەنگى زانایان، وەك ئەوەى كە پیرۆزباییان لێ بكات ـ واتە: بێ باوەڕان ـ بە بۆنەى جەژنەكانیان، یان ڕۆژووگردنەكانیان، و پێیان بڵێت: جەژنتان پیرۆز بێت، خۆشبەخت بیت لەم جەژنەتدا یان هەر ووتەیەكى هاو شێوەى ئەوانە، ئەمە ئەگەر خاوەنەكەى پارێزراو بێت لە كوفر و بێ باوەڕى، ئەوا تووشى حەرامێك بووە، وەكو ئەوەیە كە پیرۆزباییان لێ بكات بە بۆنەى سوژدە بردن بۆ خاچەكانیان، بەڵكو ئەو كارەى لە لاى خواى پەروەردگار گەورەتر و خراپترە لەوەى كە پیرۆزباییان لێ بكات بە بۆنەى خواردنەوەى مەی (مەشروب)، وههو داوێن پیسى، و هاوشێوەكانیان.
سيد قطب
الإسلام يسأل "أَأَنتم أَعلم أَم الله" ويجيب "والله يعلم وأنتم لا تعلمون".

برای نویسنده این مطلب amanj2 تشکر کننده ها: 2
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), saye (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 14.29%
 
amanj2
کاربر فعال
کاربر فعال
 
پست ها : 98
تاريخ عضويت: شنبه دي ماه 16, 1390 12:30 am
محل سکونت: پاوه
تشکر کرده: 95 بار
تشکر شده: 127 بار
امتياز: 10

پستتوسط Ramin » شنبه دي ماه 17, 1390 2:37 pm

amanj2 نوشته است:پیرۆز بایى كردن لە بێ باوەڕان بە بۆنەى جەژنی (كریس مەس) یان هەر جەژنێكى تر حەرام و قەدەغەیە بە كۆڕا و هاودەنگى زانایان،


با سلام خدمت شما کاک amanj، ورودتون رو به جمع پینوسی ها خوش آمد میگم ...

" جزاک الله خیرا "
وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ ...
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط Mmm » يکشنبه دي ماه 18, 1390 11:16 am

:)
نماد کاربر
Mmm
 

پستتوسط amanj2 » يکشنبه دي ماه 18, 1390 3:23 pm

برای به ریزم ئه مه حوکمی خوای گه وره ی استدلال کانی جنابتم خوینده وه زور باش بو اما نا بیت له حوکمی خوای گه وره لا به دین


جزاکم الله خیرا
amanj2
کاربر فعال
کاربر فعال
 
پست ها : 98
تاريخ عضويت: شنبه دي ماه 16, 1390 12:30 am
محل سکونت: پاوه
تشکر کرده: 95 بار
تشکر شده: 127 بار
امتياز: 10

پستتوسط Mmm » يکشنبه دي ماه 18, 1390 6:01 pm

برادر بزرگوارم، اگر اندکی دقت به خرج میدادید و نظراتم را بهتر کالبد شکافی میکردید، آنگاه متوجه می شدید که بنده هم به نامشروع بودنِ این اعیاد اعتقاد دارم و همچنین معتقدم که الله سبحانه و تعالی شرکت در این اعیاد را تحریم نموده اند.

سخنانِ من چیزی دیگر بود، هرچند ممکن است من در تبیینِ نظراتم کوتاهی کرده باشم، پس عذر میخواهم!! این اولین بار نیست که بردار منظورهای بنده با بردار برداشتهای مخاطبان زاویه ای 90 درجه یا کمتر  پیدا میکند!  :wink:
به هرحال بازهم پوزش میخواهم و بازهم ترجیح میدهم ادامه ندهم تا زوایه ی بردارها کمتر از این نشود! 8)

اگر مایل بودید اعتقادِ من را در موردِ این اعیاد، علی الخصوص عید نوروز بدانید، می توانید به این مقاله از وبلاگم که دو بخش است مراجعه فرمایید:




http://aqsa.blogfa.com/post-20.aspx


http://aqsa.blogfa.com/post-21.aspx

نماد کاربر
Mmm
 


بازگشت به نقل اخبار و گزارشها به همراه منبع

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 5 مهمان