لنگر و رستوران پدیده شاندیز

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

لنگر و رستوران پدیده شاندیز

پستتوسط amirali96 » دوشنبه شهريور ماه 5, 1397 11:30 pm

لنگر و رستوران پدیده شاندیز: جزیره کیش، دارای جاذبه های فراوان و امکانات تفریحی متنوعی است که طرفداران زیادی دارد، یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در کیش، پدیده شاندیز است.اگر از مسافران

عضويت  / ورود
هستید در ادامه با ما همراه باشید.
http://www.penous.com/Forum/https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/لنگر-و-پدیده-شاندیز-کیش.jpgلنگر و رستوران پدیده شاندیز
پدیده شاندیز در جنوب غربی جزیره و در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع در سال 1389 تاسیس شد. در این مجموعه امکانات مهم و کاربری های فراوانی در نظر گرفته شده است. هتل 5 ستاره، مراکز خرید، مراکز بازی و سرگرمی، اسکله تفریحی، شهربازی سرپوشیده، پارک آبی، باغ گیاهان دریایی و رستوران از جمله این امکاناتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
کمتر کسی است که به کیش سفر کند و به بزرگترین رستوران سرپوشیده با معماری زیبا و منحصر به فرد پدیده شاندیز، سر نزند. رستوران پدیده شاندیز در زمینی به مساحت 6500 متر احداث شد. این رستوران با معماری جالب و بی نظیرش که شبیه به دروازه شهر بابل ساخته شده، باعث می شود تا گردشگران تور کیش را به سمت خود بکشاند.
یکی از نکات مثبت و جالب توجهی که وجود دارد، یک لنگر است که درست مقابل رستوران پدیده شاندیز کیش ساخته شده است. این لنگر که نزدیک به 100 تن وزن دارد، طی 35 روز ساخته و نصب شده است که در کتاب رکوردهای گینس نیز به ثبت رسیده است.

http://www.penous.com/Forum/https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/لنگر-کیش.jpg

لنگر پدیده شاندیز را می توان از مهمترین دستاوردهای بخش خصوصی در توسعه و گسترش صنعت گردشگری دانست، این لنگر توسط مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است، به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر وجود رستوران، یکی از دیدنی های کیش به شمار می رود که روزانه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش را به این مکان می کشاند.
رستوران پدیده شاندیز را می توان لوکس ترین رستوران جزیره کیش دانست که در منوی خود غذاهای بی شماری را ارائه می دهد. رستوران پدیده شاندیز، ظرفیت پذیرایی از دو هزار نفر را دارد، و برای برگزاری جشن هاو مراسم ها آماده عقد قراردارد  می باشد.

http://www.penous.com/Forum/https://arshinparvaz.com/wp-content/uploads/2018/07/پدیده-شاندیز-کیش.jpg


فضای رستوران پدیده شاندیز، بسیار زیبا و مجلل است و به خاطر برخورد خوب پرسنل این رستوران است که، خانواده های بی شماری غذا خوردن در رستوران پدیده شاندیز را، به سایر رستوران ها در جزیره ترجیح می دهند.
طبخ انواع غذاهای ایرانی، انواع خوراک های دریایی و بین المللی، توسط آشپزهای حرفه ای این مجموعه انجام می شود. همه غذاها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، سالادهای متنوع و خوشمزه ای در رستوران پدیده شاندیز به صورت بار و سلف سرویس ارائه می شود که در کنار غذاهای بی نظیر، می توانند خوشمزگی غذا رو دو چندان کند.
انتخاب رستوران پدیده شاندیز برای صرف غذا در کنار دکوراسیون فوق العاده شیک، لحظات شادی را برای شما در

عضويت  / ورود
به وجود خواهد آورد. از برنامه های ویژه ای که در این رستوران وجود دارد، اجرای موسیقی زنده است که هر شب برگزار می شود و فضای فرح بخشی را ایجاد می کند، تا لحظات شادی را در این مکان سپری کنید.

amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 7 مهمان