رعايت نكات بهداشتي

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

رعايت نكات بهداشتي

پستتوسط sobhan009s » يکشنبه شهريور ماه 27, 1390 10:40 pm

  قديم نديما دستشويي ما ايراني ها (اون موقع بهش مي گفتند خلاء) يک گوشه   در   دورترين نقطه حياط بود که بابابزرگ و مامان بزرگاي ما وقتي مي خواستند   بروند   داخل مستراح يک دستمال به سرشون مي بستند .
اون موقع دليل اين کار اين بود که بخارات ناشي از ادرار (شامل اسيد اوريک و فسفريک و..) روي پوست سر و موهاي سر و بالطبع سلامتي تاثير فزاينده اي داشت و يکي از عوامل ريزش مو بود. در ضمن مثل الان اين طوري نبود که بروند مستراح و 6ساعت بنشينند راجع به مسائل روزمره تفکر کنند. الان مستراح ما ايراني ها صااااف اومده وسط هال و اتاق پذيرايي و تازه بين سنگ توالت و محل شستن دست هيچ دري هم وجود نداره. به دليل مشکلات تغذيه ما ايراني ها مجبوريم حداقل 10 دقيقه اون جا بساط پهن کنيم و خانم خونه هم يک حوله انداخته روي جا حوله اي در دستشويي و خبر نداره اين حوله چه نقشي در جذب بخارات سمي ادرار و مدفوع دارد و آقاي بيچاره هم بعد از شستن صورت اون حوله را مي ماله توي صورتش و فاتحه مع الصلوات. (يعني آخر آلودگي(
اين موضوع را من با محلول تنتوريد امتحان کردم و حوله حاوي اين بخارات را داخل آن قرار دادم و ديدم ظرف چند دقيقه اين محلول حاوي انواع اسيدهاي باز شده است. خلاصه اينکه يکي از عوامل ريزش مو و بيماري هاي ما ايراني ها همين بخارات ناشي از ادرار در توالت هاي ماست.

براي حل اين موضوع:

اول حوله را خارج از توالت و روي جاي مخصوص قرار دهيد. دوم روي سنگ پا کمي سرکه ريخته و هفته اي يک دفعه اين سنگ پا را به مدت 4 ساعت در کنار سنگ توالت قرار بدهيد. در ضمن قرار دادن سنگ نمک هم عامل جذب اين بخارات سمي خواهد بود .راستي حالا که صحبت از توالت شد بد نيست بدونيد: قديم نديما وقتي توي جنگ کسي جراحت مي ديد و بدنش زخم برمي داشت فورا روي زخم خود ادرار مي کرد و يک موم عسل روي آن قرار مي داد و با پارچه روي زخم را مي بست.
دليلش هم اينه که ادرار استرليزه ترين و پاکيزه ترين محصول توليدي از کليه و بدن است و دليل اين است كه تا در محيط آزاد و خارج از بدن قرار گيرد به علت اين استرليزه بودن فورا باکتري و آلودگي محيط را به خود جذب مي کند.

بگذريم، بريم سراغ چيزاي خوب تر:

شما وقتي سيب زميني را بصورت پخته از آتيش بيرون مي آوريد ظرف يک ساعت در معده هضم خواهد شد. سيب زميني آب پز ظرف 4 ساعت هضم مي شود و سيب زميني سرخ کرده ظرف 12 ساعت نصفش هضم و نصفش از طريق معده اخراج خواهد شد.
اين رو گفتم براي پدر مادرهايي که به بچه بيچاره چيپس مي دهند و شب طفل بيچاره موقع خواب بايد صد دفعه اين پهلو و آن پهلو شود تا در آخر سم حاصل از اين چيپس جذب بدنش شود.

کساني هم که سراغ من مي آيند و اعلام مي کنند: چرا مي گيد پفک سمي است؟ جهت اطلاع کافي است پفک را با آب خيس کنيد و با شصت دستتان آن را به سراميک آشپزخانه بچسبانيد. بعد از 8 ساعت عمرا بتونيد اين پفک خشک شده را از ديوار بکنيد. بايد کلي کاردک و چاقو بزنيد تا کنده شود. حالا حساب کنيد اين پفک با بزاق چسبنده خيس مي شود و وارد ديواره معده مي شود و ...!

يک روش هم براي کساني که مدعي هستند سيستم گوارش و جذب آن ها هيچ مشکلي ندارد:

يك حبه سير را بطور كامل بدون جويدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از 24 ساعت از بدن خارج شد بدن سالم است زيرا در اين مدت هيچ ميكروبي در بدن نمي تواند رشد كند و اگر طولاني تر شد دچار يبوست (محل رشد ميكروب) بوده و بيماريد. بعد از تمام اين حرف ها مي خواهم يک نسخه سحر آميز به کساني بدهم که از ضعف اعصاب و سوزش و تپش قلب رنج مي برند، تا يک موضوعي پيش مياد زود قاطي مي کنند و عصباني مي شوند.

يک سيب خنک (يخچالي) را رنده کنيد + داخل اين پالوده سيب يک قاشق چايخوري تخم بادرنجبويه (فرنجمشک) اضافه کنيد + يک استکان عرق بهار نارنج + يک استکان عرق بيدمشک اضافه کنيد. يک قاشق قبل از خواب صبح يا ظهر و شب ميل کنيد.
اين مجموعه سحرآميز اعصاب را آرام مي کند و قلب را از سوزش و تشنج باز مي دارد و خواب آرامي در پي خواهد داشت

برای نویسنده این مطلب sobhan009s تشکر کننده ها: 3
Ramin (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), bahar (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am), mehr (يکشنبه ارديبهشت ماه 7, 1392 2:51 am)
رتبه: 21.43%
 
نماد کاربر
sobhan009s
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 137
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 25, 1390 11:30 pm
محل سکونت: javanrod
تشکر کرده: 6 بار
تشکر شده: 95 بار
امتياز: 20

پستتوسط sobhan009s » جمعه مهر ماه 15, 1390 7:24 pm

8O
انسان بزرگ نیست:جز به افکارش.شریف نیست:جز به احساساتش.و  قابل احترام نیست:جز به اعمالش
نماد کاربر
sobhan009s
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 137
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 25, 1390 11:30 pm
محل سکونت: javanrod
تشکر کرده: 6 بار
تشکر شده: 95 بار
امتياز: 20

پستتوسط Ramin » شنبه مهر ماه 15, 1390 12:37 am

سلام، ممنون خیلی قشنگ بود

خیلی هم استفاده بردیم، دست گلت درد نکنه ...  :)

راستی دیگه  8O  نباش، مثل من همیشه  :D   :lol:
نماد کاربر
Ramin
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 999
تاريخ عضويت: شنبه مرداد ماه 22, 1390 11:30 pm
تشکر کرده: 945 بار
تشکر شده: 1633 بار
امتياز: 2940

پستتوسط sobhan009s » چهارشنبه مهر ماه 20, 1390 10:19 pm

سلام ممنونم نه غمین نیستم انسان مسلمان هرگز نباید غمگین باشد :lol:  8)  :twisted:  :!:  :wink:  :arrow:
انسان بزرگ نیست:جز به افکارش.شریف نیست:جز به احساساتش.و  قابل احترام نیست:جز به اعمالش
نماد کاربر
sobhan009s
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 137
تاريخ عضويت: شنبه تير ماه 25, 1390 11:30 pm
محل سکونت: javanrod
تشکر کرده: 6 بار
تشکر شده: 95 بار
امتياز: 20


بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 5 مهمان