عیب های اصلی در تعمیر تلویزیون های ال جی

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه طنز و سرگرمی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

عیب های اصلی در تعمیر تلویزیون های ال جی

پستتوسط avaseo » سه شنبه بهمن ماه 30, 1397 3:30 pm

سری LW: این مجموعه از تلویزیون های ال جی بیشتر با ایراد مین برد تلویزیون و با نشانه های روشن نشدن تلویزیون و ماندن در حالت استندبای ، روشن شدن تلویزیون و ماندن روی لوگوی ال جی شناخته می شود که در مواردی در مراحل ابتدایی ظهور ایراد با بهم ریختگی تصویر همراه است. در صورت عدم دستکاری اشتباه قطعه معیوب یعنی مین برد که به علت همین ایراد جزء قطعات کمیاب هم شده است بطور اصولی و با هزینه منطقی قابل تعمیر است.

سری LA: در این سری از تلویزیون های ال جی از قطعات بخش بک لایت سری LN استفاده شده که باعث می شود ایراد اپیدمی مجموعه LN در این سری هم تکرار شود و طبیعتا شرایط تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در این سری هم به مانند سری LN شامل تعویض قطعات معیوب بخش بک لایت به همراه انجام اصلاحیه در برد پاور تلویزیون است.

سری LB: این سری از تلویزیون های ال جی هم در تمامی ورژن ها دارای ایراد در بخش بک لایت است و به مانند سری LN باید پروسه تعمیر بک لایت تلویزیون روی آن انجام شود. لامپ های ال ای دی بخش بک لایت این سری دارای ظرافت بیشتری نسبت به سری LN است و در هنگام تعمیر تلویزیون دقت بیشتری را برای انجام صحیح کار طلب می کند. در برخی از مدل های این مجموعه مانند سری LB69000 بطور ویژه از قطعات بسیار با کیفیت تری نسبت به سایر ورژن ها استفاده شده و در کنار آن پنل frameless دستگاه زیبایی آن را دوچندان کرده است.


عضويت  / ورود
avaseo
کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
 
پست ها : 37
تاريخ عضويت: يکشنبه آذر ماه 18, 1397 5:02 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 2 مهمان