پانل سه بعدی

این بخش به معرفی وبسایتها و وبلاگها اختصاص دارد

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

پانل سه بعدی

پستتوسط hadis11 » سه شنبه دي ماه 25, 1397 1:28 pm

                         
                              
                                   

ایا بدنبال ایده هایی برای طراحی داخلی هستید؟ پانل سه بعدی (3D)، پانل هایی با بافت تزئینی جالب هستند که روی سطح ان بطور منظم حکاکی شده است. این پانل های سه بعدی با هزینه نسبتا کم از نظر معماری تاثیر زیادی بر اتاق می گذارند. درباره پانل های دیواری سه بعدی و کاربردهایش از طریق ویدیو بیشتر بدانید.



ویژگی دیوارها در طراحی داخلی و بیرونی

طراحان داخلی بر این باورند که اتاق ها باید در مرکز توجه قرار بگیرند، و سایر بخشها با توجه به ان پایه ریزی شوند.

با توجه به استفاده فراوان این پانل سه بعدی
در طراحی های ساختمانهای تجاری و مسکونی، می توان از انها در طراحی های بیرونی نیز استفاده کرد البته وقتی که انها را با پلیمر ضد اب بسازند و جایگزین مناسبی برای دکوراسیون نواحی فرسوده می شوند.



دکوراسیون داخلی اسان که باعث پس انداز هزاران دلار می شود

پانل سه بعدی می توانند محیط معمولی داخلی را به یک فضای دراماتیک تبدیل کنند. وقتی قرار است از دیوارهای سه بعدی استفاده شود نیازی به خرید آثار هنری و مبلمان گران قیمت نیست به راحتی می توان این دیوارها را با استفاده از پانل سه بعدی ساخت.

با الهام گرفتن از طرح ها و رنگ های وسایل موجود می توانید یک دکور دیواری متمایزی برای خودتان درست کنید.



از ویژگی دیوارها برای اسباب و وسایل

جدای از ایجاد یک استایل منحصر بفرد توسط پانل سه بعدی دیواری، این پانل سه بعدی را می توان در ساخت وسایلی مثل درب واحدهای سرگرمی و کابینت های کوچک (به ضخامت 25mm) بکار برد. با انها می توان بار (bar) یا پیشخوان و میز پذیرش، و سر تختخواب و چیزهای دیگری ساخت.

پانل سه بعدی ساخت استرالیا کارهای شگفت انگیز و تاثیر گذاری هستند که شما بدنبال ان می گردید. استرالیا یکی از کشور هایی است که در زمینه ساخت پانل سه بعدی بسیار پیشرو است.

بهترین مکان ها برای پانل سه بعدی

بهترین جا برای نصب و اجرای این پانل های سه بعدی در مکان های زیر می باشد:

مکان مسکونی شامل داخل خانه یعنی اتاق نشیمن و سالن سرگرمی و دیوار TV، دیوارهای اتاق خواب، راه پله ها، سالن اجتماعات و لابی.
مکان های کسب و کار شامل ساختمانهای اداری و تجاری، شرکت ها و موسسه ها، فروشگاهها و پاساژها، گالریها و مراکز خرید، بانک ها و موسسات مالی، فروشگاههای صرافی و جواهراتی، ویترین گالریها و مغازه ها و همچنین نمایشگاه های خودرو، مبلمان، لباس، کیف و کفش.
سایر تسهیلات شامل مراکز تفریحی، اموزشی و ورزشی، هتل ها و مسافرخانه ها، سالن های سینما و تئاتر، فرودگاهها، مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و مطب دکترها، کافی شاپ ها، رستوران ها و سالن های کترینگ، سالن های زیبایی، بوتیک ها و لباس فروشی ها، گالری های کیف وکفش، مزون ها و سایر مکان ها.

مطمئنا این پانل سه بعدی با طرح ها و مدل های مختلف کلاسیک و مدرن مورد پسند همه سلیقه ها قرار می گیرد.منبع:
پانل سه بعدی پایکار



hadis11
کاربر کوشا
کاربر کوشا
 
پست ها : 10
تاريخ عضويت: سه شنبه دي ماه 25, 1397 1:23 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 0

بازگشت به معرفی وبسایتها و وبلاگها

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 4 مهمان