هتل vedzisi گرجستان

در این بخش مطالب متفرقه مربوط به زمینه دینی قرار داده می شود

مديران انجمن: CafeWeb, Dabir, Noha, bahar

هتل vedzisi گرجستان

پستتوسط amirali96 » دوشنبه تير ماه 18, 1397 11:22 pm


عضويت  / ورود
: هتل چهار ستاره ودزیسی در منطقه سابورتالو شهر تفلیس قرار داشته و میدان ژوانیا بسیار نزدیک به آن قرار دارد. این هتل کارکنانی مهربان و با رفتار حرفه ای داشته که با میهمانان و توریست های

عضويت  / ورود
خود به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی صبحت می کنند. این هتل یک آسانسور شیشه ای داشته که از آن میتوان به تمام شهر تفلیس، چشم انداز بسیار خوبی داشت. از خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران

عضويت  / ورود
میتوان به روزنامه رایگان در لابی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، سالن مراسمات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل vedzisi گرجستان
هتل ودزیسی در مجموع پانزده اتاق مبله و بسیار راحت داشته که این پانزده اتاق تماما اسباب و مبلمانی از جنس چوب دارد که با رنگ سبز دکور شده اند. برای هر اتاق از این هتل، امکانات مشابهی نظیر سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، میزمطالعه، گاوصندوق و ... فراهم شده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل vedzisi گرجستان
میهمانان و توریست های

عضويت  / ورود
با اقامت خود در این هتل، میتوانند هر روز از رستوران ودزیسی، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و اروپایی را میل کنند. صبحانه ها هر روز صبح در رستوران هتل، به شکل بوفه ای ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره میتوان به استخر سرپوشیده، امکانات اسکی، ماساژ، سونا، سالن ورزشی و ... اشاره کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل vedzisi گرجستان
هتل ودزیسی چهار ستاره در تفلیس، در خیابان گامساخوردیا، محله ای آرام و راحت قرار داشته و با ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی نیز تنها هفت کیلومتر فاصله دارد.

amirali96
کاربر ویژه
کاربر ویژه
 
پست ها : 247
تاريخ عضويت: پنج شنبه فروردين ماه 30, 1397 10:42 pm
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 10

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 5 مهمان