اخبارغزه-------> پیروزی مردم غزه

در این بخش مطالب متفرقه در زمینه فرهنگی و اجتماعی قرار داده می شود

مديران انجمن: tarannom, CafeWeb, Dabir, Noha, bahar, Modir-Farhangi

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط pejmanava » دوشنبه مرداد ماه 6, 1393 7:34 pm

خواهر یسرا جزاک الله خیرا

=======================

خداوندا خود شاهدی که بندگان موحد تورا چگونه به زیر رگبار موشکها بسته اند .

خداوندا نصرتی ده ...

برای نویسنده این مطلب pejmanava تشکر کننده ها:
yosra69 (دوشنبه مرداد ماه 6, 1393 11:15 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
pejmanava
کاربر حرفه ای سایت
کاربر حرفه ای سایت
 
پست ها : 2997
تاريخ عضويت: جمعه آبان ماه 4, 1391 12:30 am
محل سکونت: Mahabad
تشکر کرده: 2893 بار
تشکر شده: 3332 بار
امتياز: 25740

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » دوشنبه مرداد ماه 6, 1393 11:25 pm

خواهش میکنم کاک پژمان.
----------------------------------------------------
فوری
جنایت جدید در غزه حمله به بیمارستان الشفاء و اردوگاه الشاطی و شهادت 10 فلسطینی از جمله 8 کودک ... مجموع شهدا: 1053نفر ... مجروحان 6234 نفر...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

کانال ده تلویزیون عبری از هلاکت چهار نظامی دیگر صهیونیست خبر داد

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
به اعتراف کانال ده تلویزیون رژیم عبری در اثر اصابت یک خمپاره شلیک شده از نوار غزه به مجتمع نظامی اشکول چهار نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست بار دیگر حملات گسترده خود به نوار غزه را آغاز کردند و مقاومت نیز در پاسخ حملات موشکی و خمپاره ای خود به مناطق اشغالی را از سر گرفته است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
صهیونیست ها بخش هایی از بیمارستان شفای غزه را بمباران کردند

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
صهیونیست هایی که عطش خونریزی آنان سیری ناپذیر است، بار دیگر حملات هوایی و توپخانه ای خود علیه نوار غزه را از سر گرفتند و بخشی از بیمارستان شفای شهر غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های رژیم عبری لحظاتی پیش بخشی از بیمارستان الشفای شهر غزه را هدف قرار دادند تا به این ترتیب به همگان ثابت کنند که نه کنوانسیون چهارم ژنو و نه هیچ قانون بین المللی دیگری برای شان اهمیتی ندارد.

از نوار غزه همچنین خبر می رسد که جنگنده های رژیم عبری سه موشک را به سمت منزل یک شهروند فلسطینی به نام «لال الرقب» در شهر بنی سهیلا در جنوب نوار غزه پرتاب کردند. هواپیماهای صهیونیستی همچنین در اقدامی مشابه یک منزل مسکونی متعلق به خانواده ابوعیده را در شرق اردوگاه جبالیا هدف گرفتند.

توپخانه های رژیم عبری مناطق شرق شهر غزه را به زیر آتش سنگین خود گرفتند. صهیونیست ها همچنین کشتاری جدید علیه کودکان فلسطینی به راه انداختند که در نتیجه آن، ده فلسطینی شهید و ده ها تن دیگر زخمی شدند. به گفته خبرنگار ما، پیکر 20 کودک شهید و زخمی به بیمارستان منتقل شده است.

جنگنده های صهیونیستی همچنین یک خودرو و شماری از شهروندان فلسطینی را در خیابان النصر غزه هدف قرار دادند که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن انجامیده است. قربانیان این جنایت که بیشتر آنان را کودکان تشکیل می دهند، به مراکز درمانی منتقل شده اند.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
عید خونین غزه  
شهادت ده فلسطینی و زخمی شدن ده ها تن در بمباران شمال غرب غزه ؛ بیشتر قربانیان کودک هستند

  
مرکز اطلاع ر سانی فلسطین
رژیم آدمکش صهیونیستی با بمباران شمال غرب غزه، ده فلسطینی را به شهادت رسانده و ده ها تن دیگر را زخمی کردند تا عیدی خونین را برای مسلمان روزه دار نوار غزه رقم بزنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم کودک کش صهیونیستی محل تجمع کودکان فلسطینی در شمال غرب غزه را هدف قرار داد تا به این ترتیب، پرونده جنایت های بی شمار خود را هر چه ضخیم و ضخیم تر نماید.

---------------------------------------------------------------------------------------------
سوت مسابقه فرار به سمت پناهگاه ها برای صهیونیست ها به صدا در آمد

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
در پاسخ به جنایت امروز نظامیان صهیونیست در به شهادت رساندن بیش از ده کودک فلسطینی، بئر السبع، اوفاکیم و چندین منطقه اشغالی دیگر به زیر باران حملات موشکی مقاومت فرو رفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها عصر امروز محل تجمع کودکان فلسطینی در نوار غزه را هدف قرار دادند و بیش از ده کودک فلسطینی را به شهادت رساندند تا به این ترتیب، عیدی خونین را برای اهالی این منطقه رقم بزنند.  
------------------------------------------------------------------------------------------
غرش موشک های مقاومت در مناطق نزدیک به حیفا

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
در پاسخ به جنایت امروز رژیم اشغالگر قدس در کشتار کودکان فلسطینی، مقاومت مناطق اشغالی الکرمل، الخضیره و عتلیت را هدف حملات موشکی قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رزمندگان مقاومت حملات موشکی خود به اهدافی با فاصله بیش از صد کیلومتر از نوار غزه را مجدد آغاز کردند و این بار مناطقی در نزدیک حیفا را موشک باران نمودند.

-----------------------------------------------------------------------------------------
به این می گویند نمک بر روی زخم پاشیدن
بازجویی مصر از مجروحان فلسطینی

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
سرویس اطلاعاتی مصر مجروحان فلسطینی را که از گذرگاه رفح به بیمارستان های این کشور منتقل شده اند، قبل از درمان مورد بازجویی قرار می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه اینترنتی «رأي الیوم»، منابع بیمارستانی اعلام کردند یکی از مجروحان فلسطینی از دادن پاسخ به بازجویان مصری خودداری کرد و از پدرش خواست تا وی را به غزه باز گرداند.

این جوان فلسطینی اهل غزه می گوید: «مردن در غزه بهتر از دادن اطلاعات درباره تونل ها و چگونگی ساخت تسلیحات به سرویس های اطلاعاتی مصر است.»







فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » دوشنبه مرداد ماه 6, 1393 11:33 pm

هلاکت نوزده نظامی صهیونیست در دو عملیات منحصر به فرد و غرور آفرین  

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
شاخه نظامی حماس موفق شد در دو عملیات منحصر به فرد و غرور آفرین 19 نظامی صهیونیستی را به هلاکت برساند. این دو عملیات در واکنش به جنایت امروز صهیونیست ها در به شهادت رساندن ده کودک فلسطینی صورت گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رزمندگان قسامی در عملیات اول با نفوذ به پشت خطوط دشمن، حداقل ده نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند و پس از پایان ماموریت جهادی خویش به پایگاه های خود بازگشتند. گفتنی است که این رقم همچنان در حال افزایش است.

عملیات دومی که شیرمردان قسامی علیه دشمن بزدل صهیونیستی انجام دادند، حمله خمپاره ای به محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق منطقه خزاعه بود. بنا به اعتراف دشمن اشغالگر تا این لحظه تعداد کشته های این عملیات نه نفر بوده است.

شایان ذکر است که تا این لحظه شمار نظامیانی که امروز به هلاکت رسیده اند، به رقم 25 نفر رسیده که البته این رقم اعلام شده از سوی صهیونیست ها است
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به اعتراف رسانه های صهیونیست
تعداد نظامیان به هلاکت رسیده در حمله موشکی به پایگاه نظامی اشکول به شش نفر رسید

مرکز اطلاع رسانی فلسطین
شبکه هفتم تلویزیون رژیم عبری اعلام کرد که تعداد کشته های حمله موشکی به پایگاه نظامی اشکول همچنان در حال افزایش می باشد و این رقم به شش نفر رسیده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رزمندگان مقاومت در پاسخ به اقدام رژیم عبری در از سر گیری حملات وحشیانه و ددمنشانه خود به نوار غزه و جنایت کشتار ده کودک فلسطینی، پایگاه نظامی صهیونیست ها در اشکول را هدف قرار دادند. اخبار اولیه از کشته شدن چهار نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه تن دیگر حکایت داشت ؛ ولی این رقم بنا به اعتراف صهیونیست ها وارد مرز شش نفر شده است.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که آژیرهای خطر در منطقه اسدود به صدا در آمده است تا به این ترتیب، سوت آغاز مسابقه پناه بردن به پناهگاه ها برای اشغالگران زده شود

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بعد از هلاکت ده ها نظامی صهیونیست آن هم در طول نیم ساعت
وزیر جنگ رژیم عبری: حماس جز به تحقیر «اسرائیل» رضایت نمی دهد

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
وزیر جنگ رژیم عبری که از هلاکت ده ها نظامی خود انگشت به دهان مانده است، گفت که حماس جز به تحقیر «اسرائیل» رضایت نمی دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مقام صهیونیستی در ادامه امشب را شبی هولناک برای رژیم عبری توصیف کرد.

نتانیاهو، نخست وزیر رژیم عبری، دیگر چهره صهیونیستی بود که با شنیدن خبر هلاکت گسترده نظامیان خود مانند گاوی خشمگین شده است و هر لحظه تهدید به گسترش عملیات زمینی علیه نوار غزه می کند.

این مقام عبری در ادامه حماس را دشمنی سرسخت توصیف کرد و از جامعه جهانی خواست تا این جنبش را خلع سلاح نماید. وی گفت: «حماس ما را از بالا و پایین می کشد. امروز روزی سخت برای اسرائیل است.»

یوآف گالانت، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش عبری به شبکه دوم تلویزیون رژیم عبری گفت: «آنچه ارتش در خصوص کنترل بر تمامی تونل های زیر زمینی می گوید فاقد صحت است و بهترین دلیل بر این امر، عملیات ناحل عوز می باشد که چند لحظه قبل روی داد.»

شبکه دوم تلویزیون رژیم عبری می گوید که حماس کنترل جنگ را بر دست گرفته و موفق شده تعداد زیادی از نظامیان ما را به هلاکت برساند.

-------------------------------------------------------------------------------------------
رژیم عبری انگشت به دهان ماند
هلاکت 27 نظامی صهیونیست در عرض نیم ساعت و در چهار عملیات جداگانه

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
دلاورمردان قسامی در پاسخ به جنایت کودک کشی صهیونیست ها، چهار عملیات جداگانه را در عرض نیم ساعت انجام دادند و موفق شدند 27 نظامی رژیم عبری را به هلاکت برسانند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از این عملیات ها مربوط به نفوذ پشت خطوط دشمن بود که طی آن 10 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در عملیات دوم، رزمندگان قسامی محل تجمع نظامیان صهیونیست در شرق خزاعه را با خمپاره هدف قرار دادند که بنا به اعتراف رسانه های عبری، این عملیات تا این لحظه 9 کشته بر جای گذاشته است. بر اساس آنچه در بیانیه گردان های قسام آمده، تعداد نیروهای هدف قرار گرفته 70 نفر بوده است.

در عملیات سوم، شاخه نظامی حماس پایگاه نظامی صهیونیستی «اشکول» را هدف قرار دادند که بنا به اذعان دشمن عبری، تعداد نظامیان به هلاکت رسیده اسرائیلی به رقمی بالغ بر شش نفر رسیده است.

در عملیات چهارم نیز نظامیان صهیونیست که قصد نفوذ به جبالیا را داشتند، توسط شیرمردان قسامی هدف قرار گرفته و دو نفر آنها به هلاکت رسیده اند.

گفتنی است که رقم کنونی صرفا آن چیزی است که دشمن عبری به آن اعتراف کرده و مطمئنا تعداد حقیقی نظامیان به هلاکت رسیده صهیونیستی بیش از اینها می باشد.  
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » دوشنبه مرداد ماه 6, 1393 11:35 pm

وزارت بهداشت نوار غزه: 5 شهید و بیش از 50 زخمی در حمله توپخانه ای رژیم عبری  

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در حمله توپخانه ای سنگین صهیونیست ها به جبالیا در شمال نوار غزه، 5 فلسطینی شهید و بیش از 50 تن نیز زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها شامگاه امروز حمله سنگینی را به نوار غزه آغاز کردند و علاوه بر منطقه جبالیا، مسجد ارض الرباط و یک مرکز دانشگاهی را در شرق محله الزیتون هدف قرار دادند.

اشغالگران قدس یک آمبولانس را در منطقه الجرن در منطقه جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. آنها همچنین منزل خانواده جنید در این منطقه را نیز هدف گرفتند.

کشتی های جنگی رژیم عبری نیز ساحل منطقه «بحر السودانیه» در شمال نوار غزه را به زیر آتش خود گرفتند و علاوه بر آن، ساحل النصیرات و برج های مسکونی الزهرا را هدف قرار دادند.  

جنگنده های رژیم عبری یک منزل مسکونی متعلق به خانواده عبادله در شرق شهر خانیونس را هدف قرار دادند که در این جریان یک شهروند فلسطینی به نام مصطفی عبادله به شهادت رسید. از منطقه الزرقا نیز خبر می رسد که جنگنده های رژیم عبری مسجد الهادی واقع در این منطقه را هدف قرار دادند.

از شمال نوار غزه همچنین خبر می رسد که صهیونیست ها حملاتی نیز به اراضی زراعی نزدیک به مسجد امام شافعی داشته اند که هیچ کشته یا زخمی به دنبال نداشته است. اشغالگران همچنین یک منزل متعلق به خانواده مرشود در نزدیکی مسجد علی بن ابی طالب در غرب محله الزیتون را هدف گرفتند که یک کشته بر جای گذاشت.


فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)



برای نویسنده این مطلب yosra69 تشکر کننده ها:
bahar (سه شنبه مرداد ماه 6, 1393 1:54 am)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 9:41 am

مقامات عبری اذعان کردند: زبده ترین افسران و سربازان خود را در غزه از دست دادیم

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش عبری اذعان داشتند که در جنگ با گردان های قسام، شاخه نظامی حماس زبده ترین افسران و سربازان خود را از دست داده اند.

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی که شامگاه دوشنبه برگزار شد، تاکید کرد: «می دانستیم که روزهای دشواری را پیش رو داریم و امروز یکی از آن روزهای دشوار است.»

وی ضمن ابراز تاسف از کشته شدن نظامیان ارتش صهیونیستی، گفت: «هیچ جنگی بدون خسارت و زیان نیست.»

این مقام رژیم عبری با اشاره به اینکه ارتش عبری با یک دشمن سرسخت رو به رو است، از جامعه صهیونیستی خواست تا خود را برای یک جنگ بلند مدت آماده کند و مدعی شد که هرگز توافق نامه ای که در آن خلع سلاح نوار غزه درج نشود، نمی پذیرد.

نخست وزیر رژیم عبری گفت: «در هر گونه راه حلی که ارائه می شود، باید خلع سلاح گروه های فلسطینی جزئی از راه حل باشد. درخواست ما از جامعه بین الملل این است که به جای اینکه اجازه ورود پول و سیمان برای ساخت تونل ها را بدهد، بر موضوع خلع سلاح تاکید نماید.»

موشه یالون، وزیر جنگ رژیم عبری شامگاه امروز را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: «کار خود را ادامه می دهیم و راه حلی را که در آن امنیت اسرائیلی ها مد نظر قرار نگیرد، هرگز نمی پذیریم.»

وی خاطرنشان ساخت: «حماس ما را از زبده ترین فرزندان مان محروم کرده است. من به ارتش دستور می دهم که در روزهای آتی عملیات خود علیه حماس را گسترش دهد. در روزهای آتی ضربات سنگینی را به حماس می زنیم.»

این وزیر صهیونیستی با مقدس توصیف کردن جنگ خود علیه نوار غزه اذعان داشت که این نبرد بر آینده رژیم عبری تاثیرگذار خواهد بود.

موشه یالون یادآورد شد: «من دست فرماندهان و نظامیان شرکت کننده در این عملیات مقدس را می فشارم. اجازه نمی دهیم که حماس در آینده سلاح در اختیار داشته باشد. باید صبور بود و این عملیات را ادامه داد تا اینکه آرامش و امنیت را دوباره محقق سازیم.»

بعد از موشه یالون، نوبت به رئیس ستاد مشترک ارتش رسید تا بگوید: «ما این درد و اندوه را درک می کنیم. ما فرماندهان و دوستان خود را در نوار غزه از دست دادیم.»

گانتس ضمن اشاره به خطر تونل هایی که در سراسر مرزهای نوار غزه وجود دارد، گفت: «ما با یک شبکه گسترده از تونل های زیر زمینی رو به رو هستیم که در سراسر خط مرزی کشیده شده است و برای مقابله با این شبکه می کوشیم. درست است که این یک عملیات پیچیده است ؛ ولی ما بر ادامه دادن آن تاکید داریم.»

وی گفت: «ما میزان عملیات های خود علیه اهداف حماس را ـ در هر لحظه که نیاز باشد ـ افزایش می دهیم.»

----------------------------------------------------------------------------------------
فاجعه جنگ غزه به روایت آمار و ارقام  
  
  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نهادهای حقوقی و پزشکی فلسطینی با ارائه آمار و ارقام مربوط به جنگ غزه از حجم این فاجعه دردناک پرده برداشتند. این آمار تا روز دوشنبه صبح است و بعد از آن را در بر نمی گیرد.

سخنگووی وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد در جریان حمله صهیونیست ها به نوار غزه که سه هفته از آغاز آن می گذرد، 1038 نفر شهید شدند که 236 نفر آنان را کودکان، 93 تن آنان را زنان و 47 نفر آنان را سالخوردگان تشکیل می دهد.

اشرف القدره ادامه داد: در جریان جنگ 6233 نفر زخمی شدند که 1994 تن آنان را کودکان و 1169 نفرشان را بانوان و 257 تن آن را سالخوردگان تشکیل می دهند. ضمنا در جریان این جنگ 53 خانواده به طور کامل از بین رفتند که تعدادی اعضای آنها 285 نفر بوده است.

به گفته این مقام بهداشتی، روز شنبه 26 جولای خونبارترین روز جنگ بوده است. در این روز اجساد 117 تن از زیر آوار خانه هایی که هدف حملات هوایی و توپخانه ای رژیم عبری قرار گرفته بودند، بیرون آورده شدند. دومین روز خونبار جنگ غزه نیز 20 جولای بود که در آن 126 نفر کشته شدند.

بر اساس آمارهای وزارت کشور نوار غزه، رژیم عبری در طی سه هفته 18735 مورد حمله به نوار غزه انجام داده که 8661 مورد آن هوایی، 4310 مورد آن زمینی و 5744 مورد آن دریایی بوده است.

به گفته این منبع، در حمله اشغالگران 2330 باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد و به 23160 واحد دیگر خسارتی وارد آمد که بر اساس اطلاعات اولیه صادره از وزارت کار فلسطین، 2080 واحد از واحدهای گروه دوم نیز غیر قابل سکونت می باشد.

در جریان حمله 21 روزه صهیونیست ها، 67 مسجد هدف قرار گرفتند که 16 مورد آن به طور کامل تخریب شدند و به 61 مورد نیز خسارت هایی وارد آمد. ضمنا در این جریان، به 15 بیمارستان و مرکز درمانی و 145 مدرسه خسارت هایی وارد آ»د.

حملات صهیونیست ها باعث تخریب 6 مرکز آب رسانی که آب شرب 600 هزار شهروند فلسطینی را تامین می کرده، گردیده است. ضمنا 187 هزار فلسطینی در پی حملات هوایی اشغالگران خانه خود را ترک کرده اند. 40 قایق ماهیگیری اهالی نوار غزه از سوی صهیونیست ها هدف قرار گرفتند.

بر اساس برآوردهای اولیه، مجموعه خسارت های وارده اقتصادی به نوار غزه ـ در طول این سه هفته ـ دو میلیارد دلار بوده است.


--------------------------------------------------------------------------------------------------
شهادت 57 فلسطینی در اولین روز از عید سعید فطر

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
سلاح های توپخانه ای دشمن صهیونیستی امروز دوشنبه حملات خود علیه مناطق مرزی باریکه غزه را شدت بخشیدند که طی آن 6 فلسطینی در اردوگاه جبالیا و النصیرات به شهادت رسیده و 50 نفر هم مجروح شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده های صهیونیستی نیز دو مرتبه مناطقی در خان یونس را هدف قرار دادند که طی آن 3 فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

در همین راستاف وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در ادامه حملات توپخانه ای ارتش عبری به اردوگاه جبالیا و دیگر مناطق 5 فلسطینی به شهادت رسیده و 50 نفر هم مجروح شده اند.

منابع پزشکی در بیمارستان کمال عدوان نیز از شهادت یک فلسطینی در حمله توپخانه ای دشمن به النصیرات خبر دادند.

همچنین شامگاه امروز دوشنبه نیز 3 فلسطینی دیگر در دو حمله جنگنده های صهیونیستی به شهر خان یونس به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، عصر امروز دوشنبه 10 فلسطینی از جمله 8 کودک که لباس های عید بر تن کرده بودند و در بوستانی در غرب غزه در حال بازی بودند، در حمله یک جنگنده صهیونیستی به شهادت رسیدند. در این حمله 40 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به منطقه الفخاری در خان یونس نیز یک فلسطینی به شهادت رسیده و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

تیم های امدادرسانی نیز در ادامه عملیات جست و جوی اجساد شهدا، 4 شهید دیگر را در محله زیتون از زیر آوار خارج کردند.

18 فلسطینی نیز در ادامه حملات توپخانه ای ارتش عبری به منطقه مرکزی و شمال و غزه زخمی شدند.

قبل از این نیز 15 فلسطینی بر اثر حملات دشمن صهیونیستی به غزه و یا بر اثر شدت جراحات وارده در حملات قبلی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که یک فلسطینی دیگر که در بیمارستان ناصر بستری بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

امدادگران اجساد 5 شهید دیگر را در شهرک خزاعه از زیر آوار بیرون کشیدند. همچنین یک نوجوان 17 ساله فلسطینی نیز بر اثر شدت جراحات وارده در یکی از بیمارستان های مصر به شهادت رسید.

یک فلسطینی دیگر نیز قبل از ظهر امروز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان اروپایی غزه به شهادت رسید.

همچنین در شمال باریکه غزه نیز دو فلسطینی به شهادت رسیده و یک فلسطینی دیگر مجروح شد.

در ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه نیز یک شهروند 44 ساله فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شفا به شهادت رسید و یک شهروند 65 ساله دیگر نیز که در حملات قبلی صهیونیست ها شدیدا مجروح شده بود، در شرق خان یونس به شهادت رسید.

در تازه ترین حملات دشمن صهیونیستی به خان یونس، 8 فلسطینی دیگر نیز به شهادت رسیده و ده ها نفر مجروح شدند.
بدین گونه مجموع شهدای بیست و دومین روز جنگ غزه تا به این لحظه به 57 نفر رسید.

لازم به ذکر است که در بیست و دومین روز جنگ غزه تا به این لحظه 1108 نفر به شهادت رسیده و 6500 نیز مجروح شده اند.



فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط CafeWeb » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 12:43 pm


12:32   نمایندگان جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و فتح راهی مصر شدند

12:24   نیروگاه برق غزه هدف توپخانه‌ رژیم صهیونیستی قرار گرفت

11:15   یکی از فرماندهان جهاد اسلامی در غزه ترور شد

10:46   ساختمان‌های رادیو و تلویزیون حماس در غزه بمباران شد

07:57   حمله جنگنده‌های اسرائیلی به منزل اسماعیل هنیه در غرب غزه

07:26   با شهادت 14 فلسطینی دیگر شمار شهدا به 1099 نفر رسید

23:16   رژیم صهیونیستی مرگ فقط 5 نظامی خود را تایید کرد

22:17   واکنش وزارت خارجه آمریکا به انتقادات مقامات صهیونیست از طرح جان کری

22:01   نتانیاهو: آماده گسترش حملات در غزه هستیم/یعلون: جنگ را ادامه دهیم/گانتز: حماس به بیمارستان حمله کرد

21:54   ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از شمال غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد

21:53   تماس تلفنی ظریف با خالد مشعل و رمضان عبدالله

21:48   مقام کاخ سفید از توافق اوباما و رهبران کشورهای غربی برای آتش‌بس فوری در غزه خبر داد

21:35   حماس از کشته شدن 10 نظامی صهیونیست در الشجاعیه خبر داد

21:29   ارتش رژیم صهیونیستی: فلسطینیان ساکن حومه غزه منازل خود را فوراً ترک کنند

20:36   خشم دولت اوباما از انتقاد مقامات صهیونیست از طرح جان کری برای آتش‌بس در غزه

20:27   جان کری: هر آتش‌بسی باید به خلع سلاح حماس منجر شود

20:08   گردان‌های قسام با 5 خمپاره مناطق شرقی بیت حانون را هدف قرار داد

19:38   کشته شدن 4 نظامی صهیونیست و زخمی شدن 10 نظامی دیگر

19:16   شهادت 10 کودک فلسطینی در غرب غزه در روز عید فطر



عضويت  / ورود


وب سایت پینوس
دینی ، علمی ، فرهنگی - اجتماعی
Www.Penous.Com , http://Www.Penous.ir  ,  http://Www.Penous.Net




واحد خبری پینوس
جدیدترین اخبار پاوه و اورامانات ، ایران و جهان
News.Penous.Com



برای نویسنده این مطلب CafeWeb تشکر کننده ها:
yosra69 (سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 7:30 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
CafeWeb
مدیر کل سایت
مدیر کل سایت
 
پست ها : 926
تاريخ عضويت: جمعه آذر ماه 25, 1389 12:30 am
محل سکونت: کرمانشاه / پاوه
تشکر کرده: 1073 بار
تشکر شده: 906 بار
امتياز: 101619

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 7:45 pm

فوری
مجموع شهدا: 1165 نفر ... مجروحان بیش از 6700 نفر...
-----------------------------------------------------------------------

حمله موشکی شاخه نظامی حماس به شهر تل آویو  

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد امروز سه شنبه 29/7/2014 شهر تل آویو را با پرتاب چندین موشک هدف قرار دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام با صور بیانیه ای اعلام کرد که چهار موشک ام ـ 75 را به سمت تل آویو، پایتخت اقتصادی رژیم عبری پرتاب کرده است.

در این بیانیه آمده است که موشک باران تل آویو بخشی از پاسخ اولیه شاخه نظامی جنبش حماس به کشتارهای چند ساعت گذشته رژیم عبری بوده است.
  
--------------------------------------------------------------------------------------
مورخ نظامی صهیونیست: حماس در جنگ مغزها بر ارتش «اسرائیل» پیروز شد

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
مورخ نظامی رژیم عبری در گفتگو با شبکه هفتم تلویزیون رژیم عبری اذعان داشت که حماس در جنگ مغزها، ارتش صهیونیستی را شکست داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر توری میلشتاین تاکید کرد که ارتش صهیونیستی برای چنین جنگ چریکی که حماس آن را آغاز کرده، آماده نبوده است.

----------------------------------------------------------------------------------
  در پاسخ به انتقادات تل آویو ؛ واشنگتن: کشورها با همپیمانان خود چنین رفتار نمی کنند
  
  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
سیاستمداران و مطبوعات صهیونیستی موجی از انتقاد را علیه جان کری به راه انداختند. این انتقادها بعد از آن شروع شد که وی با مشارکت قطر و ترکیه، طرح پیشنهادی اش جهت برقراری آتش بس را مطرح نمود.  

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دولت باراک اوباما نهایتا در روز دوشنبه 28/7/2014 به موج انتقاد صهیونیست ها نسبت به عملکرد کاخ سفید پاسخ داد و دلخوری خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

جنیفر ساکی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه کوتاه مطبوعاتی، در واکنش به انتقادهای رژیم عبری گفت: «همپیمان ها با یکدیگر به این صورت رفتار نمی کنند.»

این چهره آمریکایی در ادامه خاطرنشان ساخت: «تفاوت اساسی طرح مصر (که اسرائیل آن را قبول کرده است) با طرح آقای جان کری، در بندهای الحاقی آن است که مربوط به تقدیم کمک های انسانی به فلسطینیان می باشد. ضمنا در طرح وزیر خارجه آمریکا هیچ کدام از خواسته های حماس از جمله آزادی اسرای فلسطینی درج نگردیده است.»

--------------------------------------------------------------------------------
کشتار 35 فلسطینی اهل خانیونس در کمتر از هشت ساعت
  
  
خانیونس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
اشغالگران قدس در حملات خونین و وحشیانه خود علیه خانیونس در جنوب نوار غزه، 35 شهروند فلسطینی را در کمتر از هشت ساعت به شهادت رساندند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی و پزشکی در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: «در جریان حمله هوایی اشغالگران به دو منزل متعلق به خانواده النجار، هفده شهروند فلسطینی عضو این خانواده را به شهادت رساندند. در حمله اشغالگران به یک واحد مسکونی در قلب خانیونس نیز یک کودک شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.»

منابع مذکور همچنین گزارش دادند که در حمله اشغالگران به منطقه معن در جنوب خانیونس سهام النجار، بانوی فلسطینی به همراه دختر و نوه اش به شهادت رسیدند.

از منطقه بنی سهیلا خبر می رسد که صهیونیست ها محل تجمع شهروندان فلسطینی را هدف قرار دادند که نتیجه آن شهادت پنج شهروند فلسطینی از جمله 4 عضو یک خانواده بود. شش شهروند فلسطینی در بمباران نقطه ای در منطقه معن به شهادت رسیدند.  


------------------------------------------------------------------------------
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 7:50 pm

شهادت بیش از 100 فلسطینی در روز دوم عید ؛ شمار شهدا به 1156 تن رسید
  
  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
منابع پزشکی اعلام کردند که صهیونیست ها در بیست و سومین روز حمله وحشیانه خود به نوار غزه ـ تا این لحظه ـ بیش از 100 شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تعداد شهدای فلسطینی تا این لحظه به 1165 تن رسیده که تعداد زیادی از آنها را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می دهند. شمار زخمی ها نیز به 6700 نفر رسیده است.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
یک شهید و چند مجروح در بمباران مسجد علی بن ابی طالب (ع) در غزه

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
رژیم صهیونیستی برای بیست و سومین روز متوالی به حملات زمینی، هوایی و دریایی خود به باریکه غزه ادامه می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در ادامه حملات ارتش عبری به مناطق مختلف باریکه غزه در روز بیست و سوم جنگ، تا به این لحظه حدود 120 نفر به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

در همین راستا، یک جنگنده دشمن صهیونیستی مسجد علی بن ابی طالب (ع) در جنوب محله زیتون در غزه را هدف قرار داد.

در این حمله جنایتکارانه یک فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

بدین گونه آمار شهدا از آغاز جنگ غزه به حدود 1200 نفر و مجروحان به بیش از 6700 نفر رسید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
کانال ده تلویزیون عبری: در 48 ساعت گذشته 110 نظامی صهیونیست به مراکز درمانی منتقل شده اند

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
کانال ده تلویزیون رژیم عبری اعلام کرد که در 48 ساعت گذشته، 110 نظامی صهیونیست برای معالجه به بیمارستان ها و مراکز درمانی صهیونیستی منتقل شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رسانه صهیونیستی در ادامه افزود که حال ده نفر از زخمی ها بسیار وخیم است و یک نفر نیز دچار مرگ مغزی شده است
.
----------------------------------------------------------------------------------------------
نیروگاه برق غزه تا یک سال دیگر قادر به فعالیت نخواهد بود
  
  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین
معاون سازمان انرژی فلسطین اعلام کرد که بعد از حمله اخیر صهیونیست ها به نیروگاه برق غزه، این نیروگاه برای از سرگیری فعالیت خود به یک سال زمان نیاز دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مهندس فتحی الشیخ خلیل خاطرنشان ساخت: «در پی حملات توپخانه ای صهیونیست ها به نیروگاه برق غزه، فعالیت این نیروگاه به طور کامل متوقف گردید. ضمنا در این حمله توپخانه ای، تمامی مخازن سوخت این نیروگاه آتش گرفت و تا این لحظه شعله های آتش مهار نشده است.»

این مسئول فلسطینی در صفحه فیسبوک سازمان انرژی فلسطین نوشت: «یک گلوله توپ به مخازن سوخت برخورد کرد که تا این لحظه آتش سوزی مهار نشده است.»

شایان ذکر است که نیروگاه غزه تنها نیروگاه موجود در این منطقه است که با هدف قرار دادن آن، مشکل تامین برق این منطقه شدید و شدیدتر می شود و برق رسانی را دچار مشکل می سازد.
------------------------------------------------------------------------------------------
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط CafeWeb » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 10:30 pm



  
20:30 مقاومت دو موشک به قدس اشغالی شلیک کرد


  
20:29 مجروح شدن 10 فلسطینی در حمله توپخانه ای پی در پی ارتش عبری به اردوگاه النصیرات


  
20:28 قسام ماشین آلات نظامی دشمن صهیونیستی در شمال بیت لاهیا را هدف قرار داد


  
20:00 حملات زمینی و هوایی دشمن صهیونیستی به مناطقی در خان یونس و غزه


  
19:45 وزارت بهداشت: شمار شهدای 23 روز جنگ علیه غزه تا به این لحظه به 1191 و مجروحان به بیش از 7000 نفر رسید


  
19:45 قسام جنگ افزارهای صهیونیستی در شمال بیت لاهیا را هدف 11 گلوله خمپاره قرار داد


  
19:43 اصابت دو موشک به شهرک های صهیونیست نشین در ساحل عسقلان


  
19:25 یک شهید و 6 مجروح در حمله دشمن صهیونیستی به بخش غربی خان یونس... بیشتر مجروحان کودک هستند


  
18:50 وزارت بهداشت غزه: شمار شهدا تا به این لحظه به 1175 نفر و مجروحان به 6900 نفر رسید


  
18:50 3 شهید و 10 مجروح در حمله دشمن صهیونیستی به منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس


  
18:40 مقاومت دو گلوله کاتیوشا به پایگاه نظامی زیکیم و یک موشک هم به عسقلان شلیک کرد


  
18:40 قسام 8 گلوله خمپاره به سمت جنگ افزارهای دشمن در شرق شجاعیه شلیک کرد


  
18:10 حمله هوایی دشمن صهیونیستی به چندین منطقه در غزه و رفح


  
18:05 مقاومت دو موشک 107 به حولیت شلیک کرد و ماشین آلات نظامی دشمن که قصد پیشروی به سمت البریج، المغازی و رفح را داشتند، هدف 8 گلوله خمپاره قرار دادند


  
18:00 مقاومت جنگ افزارهای دشمن در شرق جحر الدیک را هدف حمله موشکی قرار داد


  
17:50 مجروح شدن 3 کودک فلسطینی در بمباران منطقه ای در بیت لاهیا


  
17:40 امدادگران اجساد 7 شهید دیگر از خانواده اغا را در شرق خان یونس از زیر آوار بیرون کشیدند... بدین گونه شمار شهدای این خانواده به 14 نفر رسید


  
17:30 قسام گروهی از نیروهای دشمن در شرق جبالیا را هدف 5 گلوله خمپاره قرار داد


  
17:12 بمباران چندین منطقه در شمال و جنوب غزه


  
17:10 مجروح شدن چند فلسطینی دیگر در بمباران منزلی در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس برای دومین بار متوالی


  
16:50 نیروهای امدادرسانی اجساد دو شهید از خانواده ضهیر در رفح را از زیر آوار بیرون کشیدند


  
16:42 مجروح شدن دو فلسطینی در حمله صهیونیست ها به مرکز خان یونس


  
16:40 شهادت 15 فلسطینی و مجروح شدن ده ها نفر دیگر در حمله توپخانه ای دشمن صهیونیستی به اردوگاه جبالیا


  
16:15 شهادت دو فلسطینی در حمله دشمن صهیونیستی به النصیرات


  
16:00 دو شهید و 3 مجروح در بمباران منطقه الفخاری در شرق خان یونس


  
17:20 قسام 3 موشک به کیزوویم شلیک کرد


  
17:05 شبکه دهم اسرائیل از درگیری مبارزان قسام با نیروهای صهیونیستی در جبالیا خبر داد


  
16:40 مقاومت 4 موشک گراد به عسقلان و نتیفوت شلیک کرد و 7 گلوله خمپاره به جنگ افزارهای صهیونیستی در شرق جبالیا شلیک کرد


  
15:48 شهادت دو فلسطینی در حمله توپخانه ای دشمن صهیونیستی به اردوگاه البریج


  
15:47 مقاومت 6 موشک 107 به شهرک ناحل عوز شلیک کرد


  
15:47 مجروح شدن چند فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به منطقه ای در نزدیکی مسجد قسام در النصیرات


  
15:20 مقاومت 10 موشک
  
C8K
  
به عین الثالثه و 3 گلوله خمپاره به سمت جنگ افزارهای دشمن در اطراف شهرک خزاعه شلیک کرد


  
15:03 مقاومت 3 موشک کراد به یاد مردخای و 6 موشک 107 به رعیم شلیک کرد


  
14:45 یک منبع نظامی اسرائیلی: کمیته امنیتی کابینه اسرائیل به دنبال عملیات قسام در اشکول و ضربات سختی که به این رژیم وارد کرد و شمار زیادی از نیروهای آن را به قتل رساند، امشب تشکیل جلسه خواهد داد و خود را آماده عقب نشینی از مرزهای غزه خواهد کرد و باید در انتظار تصمیم مراجع سیاسی بود


  
14:40 شبکه دو اسرائیل: ارتش دچار سردرگمی شده و نتانیاهو قصد عقب کشیدن نیروهای خود از مرزهای غزه را دارد و نمی خواهد بیش از این جنگ علیه غزه را ادامه دهد


  
14:36 اصابت یک فروند موشک مقاومت به نزدیکی گروهی از اسرائیلی ها که برای اعلام حمایت از ارتش در سدیروت تجمع کرده بودند.. آتش سوزی گسترده در این منطقه


  
14:30 وزارت بهداشت: تا به این لحظه 1165 فلسطینی به شهادت رسیده و 6700 نفر هم مجروح شده اند


  
14:25 جنگنده صهیونیستی منزل شهید احمد الجعبری در محله زیتون را هدف قرار داد


  
14:20 وزارت بهداشت: بیش از 100 شهید تا به این لحظه به بیمارستان های نوار غزه انتقال داده شده اند


  
14:15 قسام جنگ افزارهای دشمن در غرب پایگاه عسقلان را هدف 3 گلوله خمپاره قرار داد


  
14:15 ترور وضاح ابو عامر، از رهبران جبهه دمکراتیک به همراه همسر و 5 فرزندش در خان یونس


  
14:08 مقاومت بار دیگر ماشین آلات جنگی دشمن در شرق خان بونس را هدف 3 گلوله خمپاره قرار داد


  
14:05 مجروح شدن دو زن فلسطینی در حمله دشمن صهیونیستی به مقر پلیس دریایی در ساحل رفح


  
13:56 اصابت یک موشک به مقابل دفتر آژانس تاکسی رنتیسی در مرکز خان یونس


  
13:53 سلاح توپخانه ای دشمن مسجد ابوبکر صدیق در عبسان را هدف قرار داد


  
13:46 اصابت دو موشک به مجتمع نظامی اشکول


  
13:41 بمباران و تخریب کامل منزل شادی محمود اشتیویف از رهبران جبهه دمکراتیک


  
13:39 مقاومت جنگ افزارهای صهیونیستی در حال پیشروی به سمت شرق جحر الدیک را هدف حمله موشکی قرار داد


  
13:30 یک شهید و یک مجروح در حمله مجدد دشمن صهیونیستی به جبالیا


  
13:30 یک هکر چینی 3 شرکت نظامی اسرائیلی را هتک کرد و اطلاعات و اسناد مهمی در مورد سامانه گنبد آهنین بدست آورد


  
13:20 اصابت موشک به اشکول


  
13:20 اوباما خواستار کمک 225 میلیون دلاری کنگره به اسرائیل برای تقویت سامانه گنبد آهنین شد


  
13:03 مجروح شدن 4 فلسطینی در حمله توپخانه ای دشمن به میدان ابو شرخ در شمال باریکه غزه


  
12:50 سخنگوی ارتش عبری: توان نابودی موشک های حماس را نداریم


  
12:40 زخمی شدن دست کم دو فلسطینی در حمله جنگنده صهیونیستی به گروهی از فلسطینیان در شمال باریکه غزه


  
12:30 حماس: اصرار دشمن صهیونیستی به کشتار زنان و کودکان دلیلی بر شکست آن در برابر مقاومت است


  
12:25 مقاومت 3 گلوله خمپاره به کیزوویم شلیک کرد و یک نفربر صهیونیستی در شرق المغازی را منهدم و تمامی سرنشینان آن را به هلاکت رساند


  
12:25 قسام ماشین آلات جنگی دشمن در شرق محله زیتون را هدف 3 گلوله خمپاره ای قرار داد


  
12:19 مقاومت دو موشک گراد به مجدل شلیک کرد


  
12:14 نظامیان اسرائیلی به ساکنان محله زیتون اخطار دادند که هرچه زودتر منازل خود را ترک کنند


  
12:08 جنگنده های دشمن برج مسکونی ظافر و فلسطین در غرب غزه را بمباران کردند


  
12:05 شبکه ده اسرائیل: یک نظامی دیگر اسرائیلی که در درگیری با مبارزان قسام در شرق خزاعه مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید


  
11:40 مقاومت 6 موشک 107 به ناحل عوز شلیک کرد


  
11:35 شبکه ده اسرائیل: کمیته امنیتی کابینه اسرائیل ساعت 8 شامگاه امروز تشکیل جلسه می دهد


  
11:33 نیروگاه تولید برق غزه به سبب بمباران های اسرائیل تا یک سال قادر به فعالیت نخواهد بود


  
11:31 مقاومت دو موشک به عسقلان شلیک کرد


  
11:10 زخمی شدن 3 فلسطینی در حمله دشمن صهیونیستی به خان یونس


  
11:05 رادیو الاقصی پخش برنامه های خود را ازسر گرفت.... دشمن صهیونیستی شب گذشته ساختمان رادیو الاقصی را بمباران کرد که در نتیجه پخش برنامه های آن متوقف شده بود


  
11:05 قسام یک نفربر دشمن در شرق خان یونس را با موشک کورنیت هدف قرار داد و آن را منهدم کرد


  
11:00 شهادت دو فلسطینی در بمباران جنگنده های صهیونیستی در شمال رفح


  
11:00 یدیعوت آهارونوت: کماندوهای اسرائیل با مبارزان قسام در محله شجاعیه پس از کشف تونلی در این منطقه درگیر شدند


  
10:28 چند شهید و مجروح در حمله هوایی دشمن صهیونیستی به مرکز منطقه بنی سهیلا در خان یونس


  
10:25 شهادت سهیل حسین نصار و مجروح شدن همسر و فرزندش در بمباران منزلی در بیت لاهیا


  
10:20 حمله هوایی اشغالگران به منزل خانواده خلیفه در محله زیتون


  
10:05 هنیه: خانه من از خانه دیگر فلسطینیان با ارزش تر نیست... به مقاومت تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین ادامه می دهیم


  
10:02 پایگاه عبری زبان والا: ارتش از ترس اسارت نظامیان خود، هرگونه تردد آن ها در مرزهای غزه به تنهایی را ممنوع اعلام کرده است


  
10:00 مشاور امنیت ملی آمریکا: کمک های نظامی خود به اسرائیل را ادامه خواهیم داد


  
9:55 آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای سوخت نیروگاه تولید برق غزه


  
9:50 نویسنده اسرائیلی: جنگ ما علیه غزه آکنده از دروغ پردازی است


  
9:42 ادامه حملات توپخانه ای دشمن صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه


  
9:10 شهادت علا زغیر 22 ساله در شهرک اذنا بر اثر شدت جراحات وارده در 10 روز قبل


  
9:01 شهادت انیس ابو شماله، شهردار البریج در حمله صبح امروز جنگنده های صهیونیستی به منزلش


  
9:00 بمباران منزل خانواده یاسین در محله زیتون


  
8:52 امدادرسانان اجساد دو شهید دیگر از خانواده نجار در خان یونس را یافتند... جست و جو برای یافتن اجساد دیگر شهدا همچنان ادامه دارد


  
8:29 مجروح شدن دو فلسطینی در حمله جنگنده های صهیونیستی به زمینی خالی در نزدیکی سواحل رفح


  
7:59 شبکه ده اسرائیل: مبارزان قسام نزدیک بود جسد یکی از نظامیان اسرائیلی در ناحل عوز را به اسارت بگیرند


  
7:53 شبکه الاقصی: از ساعات اولیه بیست و سومین روز جنگ غزه تا به این لحظه 30 نفر شهید شده اند که بیشتر آنان کودک هستند


  
7:53 آتش سوزی در اراضی کشاورزی مجاور نیروگاه تولید برق در مرکز غزه در نتیجه حملات توپخانه ای دشمن


  
7:48 دکتر توری میلشتاین، موره نظامی شبکه 7 اسرائیل: حماس در نبرد مغزها بر اسرائیل پیروز شد... ارتش عبری برای نبرد چریکی همانند حماس و حزب الله آمادگی ندارد


  
7:45 آیت الله خامنه ای: قضیه فلسطین قضیه نخست جهان اسلام است... رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به نسل کشی زده است


  
7:31 انتقاد شدید رئیس جمهور برزیل از حمله نظامی دشمن صهیونیستی به غزه


  
7:27 دشمن صهیونیستی رسما به هلاکت 5 نظامی خود در ناحل عوز اعتراف کرد


  
7:10 جنگنده صهیونیستی یکی دیگر از دفاتر شبکه الاقصی در شمال باریکه غزه را هدف قرار داد


  
6:48 شهادت چند فلسطینی دیگر در رفح در حمله صهیونیست ها


  
6:13 جنگنده صهیونیستی ساختمانی دو طبقه را در محله جنینه بمباران کرد


  
6:09 زخمی شدن یک فلسطینی در محله دشمن به محلی شابوره در رفح


  
6:07 شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شرق المغازی


  
6:00 تشدید حملات توپخانه ای دشمن به شرق المغازی


  
5:24 شهادت و مجروح شدن چند فلسطینی در حمله دشمن صهیونیستی به دو باب منزل در خان یونس


  
4:40 شهادت 5 فلسطینی و مجروح شدن عده ای دیگر در حمله دشمن صهیونیستی به منزل خانواده ضهیر در منطقه مصبح در شمال رفح


  
4:35 جنگنده های صهیونیستی برج مسکونی یافا در اردوگاه النصیرات را هدف قرار دادند


  
4:30 آژیرهای خطر در شاعر هنیگو به صدا درآمد


  
4:18 آتش سوزی گسترده در منزل خانواده عاشور در نزدیکی هتل امل در غرب غزه در نتیجه حمله صهیونیست ها


  
4:16 بمباران ساختمان رادیو الاقصی در محله شیخ رضوان در شمال غزه


  
4:12 زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله دشمن صهیونیستی به منزلی در پشت بیمارستان شفا در غرب غزه


  
4:10 هواپیمای بدون سرنشین دشمن یک اتوبوس پارک شده در اردوگاه جبالیا را هدف قرار داد


  
4:08 بمباران مقر وزارت دارایی در غزه


  
4:06 مجروح شدن چندین فلسطینی در حمله جنگنده های دشمن به منزلی در البریج


  
4:04 3 فلسطینی در بمباران منزل شهردار البریج به شهادت رسیده و اجساد آنان هنوز زیر آوار است


  
3:47 شهادت یک زن و چند کودک در محله صبره...اجساد شهدا کاملا سوخته است.. کودکان بر اثر گازهای سمی دشمن صهیونیستی دچار حالت خفگی شدید شده اند


  
3:45 دو شهید و 4 مجروح و مفقود شدن یک کودک در حمله دشمن صهیونیستی به منزلی در زوایده


  
3:40 شهادت سهیله جعل 70 ساله و مجروح شدن چند نفر دیگر در بمباران محله صبره


  
3:20 جنگنده های صهیونیستی ساختمان رادیو الاقصی را هدف قرار دادند...پخش این رادیو هم اکنون متوقف شده است


  
3:05 قسام 10 موشک گراد به عسقلان شلیک کرد


  
3:00 حمله توپخانه ای شدید دشمن به شرق جحر الدیک


  
2:40 جنگنده های اسرائیلی یکی از ساختمان های شبکه الاقصی در نزدیکی دانشگاه آزاد قدس را بمباران کردند


  
2:35 حمله توپخانه ای شدید به شرق جبالیا


  
2:26 آژیرهای خطر در تل آویو، حولون، بات یام، اسدود و کریات ملاخی به صدادرآمد


  
2:25 قسام 4 موشک ام75 به تل آویو شلیک کرد


  
2:20 جنگنده اسرائیلی منزل اسماعیل هنیهف معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در اردوگاه ساحلی را بمباران کردند


  
2:15 وزارت بهداشت: شهادت یک نوجوان 13 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در حملات گذشته و سهام نجار 42 ساله و مجروح شدن 7 نفر دیگر


  
2:00 شهید و مجروح شدن چند فلسطینی در بمباران منزل نجار در خان یونس


  
1:25 شهادت 6 فلسطینی از جمله 3 کودک و دو زن و مجروح شدن 15 نفر دیگر در حمله توپخانه ای دشمن به بلوک 7 البریج


  
1:10 دشمن صهیونیستی به محوطه های مسجد فاروق در محله زیتون گاز های سمی پرتاب کردند


  
1:05 پایگاه والا: ارتش عبری از ترس نفوذ مبارزان مقاومت همانند عملیات ناحل عوز، این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد


  
1:00 مجروح شدن بیش از 35 فلسطینی در حمله دشمن به ارودوگاه البریج


  
00:50 بیش از 10 مجروح در حمله دشمن به محله درج در شرق غزه


  
00:49 دشمن صهیونیستی نیروهای امدادرسانی در شرق غزه را هدف قرار داد


  
00:44 زخمی شدن 15 فلسطینی در حمله توپخانه ای دشمن به بلوک 7 اردوگاه البریج


  
00:40 مجروح شدن دو فلسطینی در بمباران منزل خانواده عجور در غرب غزه


  
00:39 زخمی شدن چند فلسطینی دیگر در حمله صهیونیست ها به منزل خانواده دردونه در محله سلام در جبالیا


  
00:37 زخمی شدن چند فلسطینی در حمله به مدرسه بجرین در تل السلام در جنوب غزه


  
00:35 شهادت 8 فلسطینی از جمله 4 زن و مجروح شدن 13 نفر در حمله توپخانه ای دشمن به منزل خانواده ابو زید در محله جنینه در شرق رفح


  
00:30: حملات شدید توپخانه ای دشمن صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه


  
00:10 قایق های جنگی دشمن بندر غزه و اراضی کشاورزی فلسطینیان در سواحل این شهر را هدف قرار دادند


  
00:05 قسام: از آغاز حمله زمینی دشمن به غزهف 110 نظامی اسرائیلی را به هلاکت رسانده ایم


  
00:00 آمار شهدا تا به این لحظه به 1085 نفر و مجروحان به 4670 نفر رسید
















































































































عضويت  / ورود


وب سایت پینوس
دینی ، علمی ، فرهنگی - اجتماعی
Www.Penous.Com , http://Www.Penous.ir  ,  http://Www.Penous.Net




واحد خبری پینوس
جدیدترین اخبار پاوه و اورامانات ، ایران و جهان
News.Penous.Com



برای نویسنده این مطلب CafeWeb تشکر کننده ها:
yosra69 (سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 10:49 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
CafeWeb
مدیر کل سایت
مدیر کل سایت
 
پست ها : 926
تاريخ عضويت: جمعه آذر ماه 25, 1389 12:30 am
محل سکونت: کرمانشاه / پاوه
تشکر کرده: 1073 بار
تشکر شده: 906 بار
امتياز: 101619

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » سه شنبه مرداد ماه 7, 1393 11:13 pm

فوری
مجموع شهدا: 1210 نفر ... مجروحان 7000 نفر...
--------------------------------------------------------------------------------------------

نشست سرنوشت ساز کابینه عبری / یک منبع نظامی صهیونیست از آمادگی برای عقب نشینی خبر داد

  
مرکز اطلاع رسانی فلسطین


رادیو سراسری رژیم عبری اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم شامگاه امروز سه شنبه 29/7/2014 و در ساعت هفت به وقت محلی برای بحث درباره تلاش های سیاسی صورت گرفته جهت برقراری آتش بس و سرنوشت جنگ غزه تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رادیو ارتش عبری به نقل از یک منبع نظامی که آن را بلندپایه توصیف کرد، پیش بینی کرد که مقامات سیاسی رژیم عبری تصمیم نهایی خود در خصوص پایان بخشیدن یا تشدید عملیات نظامی را امشب بگیرند و اگر دستور داده شود، ارتش آماده است که در طول 24 تا 48 ساعت از نوار غزه عقب نشینی کند.

منبع یادشده به ارتش عبری گفت: «هر کس که از نابودی جنبش حماس سخن می گوید، باید این نکته را درک کند که چنین کاری نیازمند اشغال مجدد نوار غزه و حضور چند ماهه و شاید هم چند ساله می باشد. ما به اکثر اهداف خود رسیده ایم. نمی توانیم دهانه تمامی تونل ها و همه موشک های موجود در نوار غزه را از بین ببریم ؛ ولی تا حد ممکن آنها را کم کرده ایم.»

خبرنگار رادیو سراسری رژیم عبری اعلام کرد که کابینه امنیتی رژیم عبری شامگاه امشب سه شنبه باید تصمیم سرنوشت ساز خود را در مورد مرحله بعدی جنگ غزه بگیرد ؛ البته اگر مرحله بعدی وجود داشته باشد.

رانین پالک در ادامه با خاطرنشان ساختن این مطلب که عملیات نفوذ روز گذشته فلسطینیان در ناحل عوز باعث تغییر در رویکردها و تصمیم ها گردید، گفت: «تلاش های بین المللی گسترده و مستمری برای برقراری آتش بس صورت می گیرد و نتانیاهو نیز نمی تواند چشم خود را بر روی فشارهای آمریکا ببندد ؛ زیرا نیازمند جذب بیشتر حمایت های بین المللی می باشد. او همچون دیگر سیاستمداران اسرائیلی همچون وزیر مسکن و وزیر توسعه نیست که هیچ فشار خارجی را احساس نکند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «مذاکرات با طرف آمریکایی با احتیاط فراوان در حال ادامه است و حساسیت موضوع نیز مد نظر قرار می گیرد. در حال حاضر دو طرف آمریکایی و اسرائیلی می کوشند تا به آرام سازی اوضاع و تلطیف فضای عمومی مبادرت ورزند ؛ زیرا این فضا بعد از مخالفت اسرائیل با درخواست رئیس جمهور آمریکا دچار تنش شده است.»

یعقوب عمیدرور، مشاور امنیت ملی رژیم عبری اعلام کرد: «تهدید ناشی از تونل ها بعد از پایان عملیات علیه نوار غزه ادامه خواهد یافت. ما هرگز پیش بینی این حجم از تونل های زیر زمینی را نمی کردیم. عملیات اخیر که در ناحل عوز صورت گرفت، بحث ها و نگرانی های امنیتی مقامات اسرائیلی در برخورد با این معضل را تشدید بخشید.»

شبکه دو تلویزیون عبری اعلام کرد: «احتمالا مقامات اسرائیلی دعوتی را از سوی مصر برای سفر به این کشور جهت اطلاع از طرح آتش بس مصر دریافت خواهند کرد. مهم آن است که تشکیلات خودگردان و حماس موضعی یکپارچه دارند و این موضوع دست یابی به یک راه حل را آسان می کند. ضمنا اسرائیل نیز باید با کرانه باختری همان برخوردی را داشته باشد که با نوار غزه می کند.»

رسانه صهیونیستی مذکور مدعی شد که سیسی هیچ چیزی درباره خلع سلاح مقاومت مطرح ننموده و تمام دغدغه او موضوع گذرگاه بوده است.  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------




حماس: ملت فلسطین به زودی عیدی بزرگی از قسام خواهد گرفت

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شامگاه امروز سه شنبه  تاکید کرد که گردان های قسام می خواهند در روز عید سعید فطر ملت فلسطین را غافلگیر کنند و به زودی دستاورد بزرگی کسب کرده و آن را به عنوان عیدی تقدیم ملت فلسطین خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمد نزال شامگاه امروز سه شنبه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد: از عموم ملت فلسطین و امت اسلامی می خواهم در این لحظات از خداوند سبحان مسالت نمایند تا مبارزان قسام را یاری نماید تا بتوانند عیدی خوبی به ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین در باریکه غزه بدهند، زیرا مجاهدان قسام در این لحظات در آستانه کسب دستاوردی بسیار مهم و ارزشمند هستند.

نزال در ادامه افزود: از خداوند سبحان می خواهیم مجاهدان را موفق نماید، تیرهای آنان را به هدف رسانده، شهدا را مورد رحم و بخشش خود قرار داده، اسرا را از زندان های دشمن صهیونیستی آزاد نموده و به مجروحان نیز شفای عاجل عطا فرماید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------



فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 1:50 pm

فوری
مجموع شهدا: 1267 نفر ... مجروحان 7110 نفر
-------------------------------------------------------------------------------

کری: نتانیاهو برای آتش بس دست به دامان من شد

  
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا پیشنهاد داده در مقابل دفاع از اسرائیل در برابر تونل های مقاومت، جنگ علیه غزه متوقف شود .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جان کری تصریح کرد: من روزانه 5 مرتبه با نتانیاهو تلفنی گفتگو می کنم و او روز گذشته بار دیگر برای آتش بس انسانی دست به دامان من شد.

کری ضمن انتقاد از هجمه رسانه های صهیونیستی علیه خودش به سبب شکست در دست یابی به توافق آتش بس میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی، افزود: من قبلا نیز در دنیای سیاست مورد انتقاد قرار گرفته بودم، به همین خاطر از این مساله نگران نیستم، این تلاش ها نه به من، بلکه به حق اسرائیل در دفاع از خود مربوط می شود.

وی در دیدار با همتای اوکراینی خود نیز اظهار داشته بود که به هیچ وجه نگران هجمه و انتقادات گسترده برخی طرف ها از خود نیست.

کری همچنین اظهار داشت که آمریکا به طور مداوم با دوستان اسرائیلی خود در تلاش برای دست یابی به راه حلی برای کاستن از حجم تلفات غیر نظامیان و جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع و تشدید درگیری ها بین دو طرف در باریکه غزه است.

این در حالی است که دشمن صهیونیستی امروز سه شنبه حملات خود علیه باریکه غزه را شدت بخشید و دست کم 150 فلسطینی را به شهادت رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد.

وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد که در صورت آغاز مذاکراتی جدید بین دو طرف درگیر بر سر مسائل مهم و اساسی که هم حماس و هم اسرائیل درصدد یافتن راه حلی برای آن باشند، این مذاکرات در قاهره و بدون هیچگونه پیش شرطی انجام خواهد شد و هرگز چنین مذاکراتی حق اسرائیل در دفاع از خود را سلب نمی کند.

جان کری تاکید کرد که بهتر است به جای تشدید درگیری و حملات، مسائل اساسی روی میز مذاکره حل و فصل شود، زیرا تشدید درگیری ها اوضاع را روز به روز بدتر و پیچیده تر خواهد کرد به گونه ای که خروج از چنین وضعی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

------------------------------------------------------------------------------------------------
فرمانده کل گردانهای قسام: دشمن صهیونیستی نیروهای خود را وارد جهنم غزه کرده است/آتش ببس تنها در صورت رفع محاصره

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
فرمانده گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شامگاه امروز سه شنبه تاکید کرد که نبرد کنونی با دشمن صهیونیستی با نبردهای قبلی متفاوت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه ماهواره ای الاقصی، محمد ضیف شامگاه امروز سه شنبه در پیامی صوتی خطاب به صهیونیست ها تصریح کرد: شما با سربازان خداوند در حال جنگ هستید، سربازانی که جز خداوند، ترس کسی را در دل ندارند.

ضیف در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی نیروهای خود را به جهنم غزه وارد کرده است.

ابو خالد تصریح کرد: تمامی گروه های فلسطینی بر سر مبارزه با دشمن صهیونیستی اتفاق نظر دارند و دشمن به رغم سامانه دفاعی که همواره آن را به رخ جهانیان می کشد، هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

وی هرگونه آتش بس بدون توقف تجاوزات اسرائیل علیه ملت فلسطین و لغو محاصره غزه را رد و تاکید کرد: تا زمانی که ملت فلسطین احساس امنیت و آسایش نداشته باشد، اسرائیلی ها هم از امنیت برخوردار نخواهند بود.

محمد ضیف خاطر نشان کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی تنها افراد غیر نظامی و بی گناه به ویژه زنان و کودکان را به شهادت می رسانند، حال آنکه مبارزان قسام سلاح های خود را تنها به سمت نظامیان اسرائیلی نشان گرفته و آن ها را به هلاکت می رسانند.

---------------------------------------------------------------------------------------------
رادیو عبری: نجات رئیس اطلاعات نظامی ارتش "اسرائیل" از مرگ حتمی در اشکول  

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
رادیو ارتش عبری فاش ساخت که رئیس اطلاعات نظامی این ارتش دیروز دوشنبه از یک مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منبع افزود: اندکی پیش از اصابت راکت به منزل رئیس اطلاعات نظامی ارتش عبری وی از منزلش خارج شد، در پی اصابت این راکت، 6 سرباز به هلاکت رسید و شماری دیگر هم زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------
یک نهاد حقوقی اروپایی:82 درصد قربانیان تجاوزات "اسرائیل" در غزه، غیر نظامی هستند
  
  
غزه ـ مرکز اطاع رسانی فلسطین
دیده بان اروپایی مدیترانه ای حقوق بشر اعلام: 82 درصد قربانیان جنایات اسرائیل در نوار غزه غیر نظامی هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این نهاد حقوقی با انتشار گزارشی تاکید کرد:رژیم صهیونیستی از 24 روز پیش نوار غزه را هدف حملات هوایی و زمینی قرار داده است که به نحوی که در این مدت 1032 تن به شهادت رسیده و 7000 تن دیگر هم زخمی شده اند.

این سازمان یادآور شد: دشمن صهیونیستی همچنان آمار کشته شدگانش را مخفی نگه می دارد و بر تعداد واقعی آنان سرپوش می گذارد.

در بخش دیگر این گزارش می خوانیم: اشغالگران صهیونیست طی چند روز گذشته به جنایاتش علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه شدت بخشیده اند.
در بخش دیگر این گزارش آمده است: نیروهای ارتش عبری طی 24 روز گذشته 56 خانواده فلسطینی را هدف قرا داده اند که بخش اعظم آنان به شهادت رسیده اند.

دیده بان اروپایی مدیترانه ای حقوق بشر تصریح کرد: ارتش اسرائیل طی 24 روز گذشته دست به 39812 مورد حمله زده اند که 5659 مورد آن را حمله موشکی و 11537 مورد آن را حمله خمپاره ای و 22616 مورد آن را حمله توپخانه ای تشکیل می دهد.    

این دیده بان یادآور شد: اشغالگران صهیونیست همچنان به تخریب منازل فلسطینیان ادامه می دهد؛ به نحوی که آنان از آغاز حملاتشان به غزه 8002 باب خانه را ویران کرده اند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
اعتراف ارتش صهیونیستی به پایداری مقتدرانه مبارزان حماس در نبرد کنونی  

  
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
یکی از افسران عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم بحران کنونی این ارتش هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی از سران تل آویو خواست تا یکی از دو گزینه گسترش دامنه حملات نظامی یا توقف آتش بس را انتخاب کنند.  

وی یادآور شد: اکنون سخن در مورد یک جنگ واقعی است، حماس و دیگر گروه های مبارزه مقتدرانه می جنگندند و در این نبرد پیروز خواهند شد.  

وی مبارزان حماس را نیروهای شجاع و دلاور خواند و گفت: آنان یارای تداوم مبارزه و مقاومت را دارند.

وی اعتراف کرد: ما نمی توانیم همه تونل ها و موشک های مقاومت فلسطین را از بین ببریم.  

از سوی دیگر، عیمرام متسناع فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش عبری درباره اشغال مجدد نوار غزه هشدار داد.
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 1:52 pm

انهدام دو دستگاه بولدوزر صهیونیستی به دست مبارزان قسام  

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، بامداد امروز چهارشنبه 30/7/2014 دو دستگاه بولدوزر صهیونیستی را در جنوب نوار غزه منهدم کردند.

این گردان ها با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، تاکید کردند که مبارزانشان با یک گلوله خمپاره یک دستگاه بولدوزر را در منطقه الزنه واقع در شرق خان یونس نشانه رفتند و آن را منهدم کردند.

در بخش دیگر این بیانیه می خوانیم: این مبارزان همچنین بمبی را در برج نظامی الجرافه منفجر کردند.

گردان های قسام همچنین با دو گلوله خمپاره یک دستگاه بولدوزر اسرائیلی منفجر کردند که در پی این اقدام این بولدوزر منهدم شد.     
-----------------------------------------------------------------------------------------------

شهادت 10 فلسطینی در حمله هوایی اسرائیل به شرق غزه  

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



نیروهای صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه 30/7/2014 دست به یک کشتار وحشیانه در شرق غزه زدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، یک فروند جنگنده صهیونیستی اف 16 با یک فروند موشک منزل خانواده الخلیلی در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد که در پی این جنایت 10فلسطینی از جمله 6 کودک شهید شدند.  

این منابع افزودند: تمامی جنازه شهدا در حالی که تکه تکه شده بودند به بیمارستان الشفاء انتقال یافتند.






فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 2:19 pm

تحلیلگر صهیونیستی: حماس، پیروز میدان نبرد کنونی است
  
  
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان "معاریو" گفت: باید اعتراف کرد که حماس در این دور از نبرد پیروز میدان شد و این یک واقعیت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "بن کسیبت" این پرسش را مطرح کرد: تیم عملیاتی گردان های شهید عزالدین قسام چگونه توانستند از طریق تونل منطقه ناحل عوز به پایگاه نظامی نفوذ کنند و تعدادی از نظامیان اسرائیلی بکشند.



وی ضمن انتقاد شدید از فرماندهی ارتش عبری خاطرنشان ساخت: اگر ارتش اسرائیل از یک فرماندهی قوی برخوردار بود و مورد اعتماد محافل بین المللی قرار می گرفت، هرگز این نظامیان به هلاکت نمی رسیدند.

وی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش عبری درجریان کنفرانس به این نتیجه رسیدند که باید حملات نظامی تا ویرانی کامل تونل ها ادامه داشته باشد، به باور بنده تداوم این حملات موجب ادامه موشکباران مناطق صهیونیستی می شود.  

این نویسنده خاطرنشان ساخت: اگر جای نتانیاهو بودم از کابینه می خواستم تا تشکیل جلسه دهد، اکنون زمان آن فرا رسیده است که نتانیاهو به اشتباه خود در برابر کابینه اش اعتراف کند.

این تحلیلگر تصریح کرد: دولت نتانیاهو و اسرائیل شرایط سختی را تجربه می کنند، ما نباید خودمان را فریب بدهیم، باید به دنبال بررسی نقاط ضعف خود و نقاط قوت حماس باشیم.  
بن کسبیت افزود: در نبرد آتی حماس ضربات سنگین تری بر ارتش عبری وارد خواهد کرد.

فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)



برای نویسنده این مطلب yosra69 تشکر کننده ها:
bahar (چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 3:07 pm)
رتبه: 7.14%
 
نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 6:55 pm

فوری
مجموع شهدا: 1300 نفر ... مجروحان 7200 نفر... تعداد شهدای امروز تا به این لحظه: 68 نفر
--------------------------------------------------------------------------------------------

رسانه های صهیونیستی چگونه اظهارات فرمانده کل گردان های قسام را پوشش دادند؟
  
  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
به محض اینکه گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از پخش یک سخنرانی مهم خبر دادند، همه نگاه ها متوجه آن شد و نفس ها در سینه ها حبس گردید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به محض اینکه گردان های قسام اعلام کردند که محمد ضیف فرمانده کل این گردان ها سخنرانی خواهد کرد، همگان حتی اسرائیلی ها و رسانه های عبری زبان نیز بیش از پیش منتظر پخش آن شدند.  

پیش از پخش این سخنرانی، فعالان پایگاه های ارتباط اجتماعی در فضای مجازی به تکاپو افتادند و به جستجو در مورد این سخنرانی پرداختند؛ به نحوی که برخی ها احتمال دادند که گردان های قسام در این سخنرانی از اسارت یک نظامی اسرائیلی دیگر خبر می دهند، برخی دیگر احتمال دادند که در جریان این سخنرانی خبر اجرای یک عملیات غافلگیرکننده غیرقابل پیش بینی و نوید بخش برای مردم فلسطین اعلام می گردد.

به محض اینکه محمد ضیف (ابوخالد) شروع به سخنرانی کرد که کمتر در رسانه ها ظاهر می شود، همگان به پیگیری سخنرانی وی پرداختند. ابوخالد در این نطق شروط مقاومت برای آتش بس از جمله لغو محاصره نوار غزه و توقف تجاوزات را تعیین کرد.

رسانه های عبری زبان به صورت زنده سخنرانی محمد الضیف را به نقل از شبکه ماهواره ای الاقصی پخش کردند.

این سخنرانی به منظور تشویق مبارزان فلسطینی و همچنین ملت فلسطین به ادامه پایداری صورت گرفت.

پس از پایان این سخنرانی، همگان به خاطر اقدام گردان های قسام به پخش فیلم عملیات های الشجاعیه و ناحل عوز غافلگیر شدند. در جریان این عملیات گردان های قسام از هلاکت 10 نظامی اسرائیلی خبر دادند، این اقدام در حالی صورت می گیرد که ارتش عبری بر این مساله سرپوش گذاشت و به جزئیات آن نپرداخت.

این فیلم نحوه حمله مبارزان قسام به پایگاه نظامی اسرائیلی و به هلاکت رساندن شماری از نیروهای ارتش عبری را نشان می داد.

کانال 10 تلویزیون عبری پس از سخنرانی محمد ضیف گزارش داد: اسرائیل شکست خورد.

کانال 2 تلویزیون عبری این سخنرانی را به نقل از شبکه ماهواره الاقصی پخش کرد، گزارش داد محمد ضیف بر خلاف سردرگمی رهبران سیاسی اسرائیل، شروط روشنی را برای پایان بخشیدن به این نبرد ارائه کرد.

به دنبال انتشار فیلم این عملیات بر روی پایگاه های اینترنتی عبری زبان، دایره سانسور نظامی اسرائیل دستور فیلترین تمامی این سایت ها را صادر کرد تا مبادا روحیه صهیونیست ها و نظامیان اسرائیلی تضعیف شود.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آهارانوت نوشت که موجی از خشم و عصبانیت نیروهای صهیونیستی مستقر در جبهه غزه را به خاطر نبود استحکامات و فرامین نظامی در برگرفته است.


----------------------------------------------------------------------------------------------

تحلیل دشمن صهیونیستی از عملیات "ناحل عوز" و تاکتیک نظامی به کار رفته در آن  
  
  
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" روز دوشنبه گذشته دست به یک عملیات سلحشورانه و بی نظیر علیه دشمن صهیونیستی زدند و توانستند خسارت های سنگین مالی و جانی بر ارتش عبری وارد کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی این عملیات ارتش عبری به تجزیه و تحلیل این عملیات پرداخت که ذیلا می آید:


1ـ نیروهای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" لباس های نظامی، شبیه لباس های "اسرائیلی" پوشیده بودند.
2ـ مبارزان قسام به رغم داشتن خمپاره های "آر پی جی" برج نظامی را منهدم نکردند.

3ـ عدم به آتش کشیدن و تخریب محل اجرای عملیات پس از پایان عملیات جهت جلوگیری از قطع ارتباط بیسیمی.


4 ـ اجرای عملیات در دو دقیقه که طبق دکترین نظامی (بزن،فرار کن) مدت زمان مورد نیاز می باشد. در این مدت مبارزان سالم به تونل بازگشتند.
5ـ عدم تیراندازی گسترده پیش از حمله به برج نظامی جهت جلوگیری از جلب توجه نظامیان مستقر در بالای برج

6 ـ استفاده از دوربین های فیلم برداری اقدام شجاعانه کم نظیر می باشد.هیچ نمی تواند دست به چنین کاری بزند، مگر اینکه از اجرای موفقیت آمیز عملیات مطمئن باشد.

7ـ استفاده مبارزان قسام از مواد سیاه رنگ برای صورت جهت جلوگیری از شناسایی خود به عنوان یکی از تاکتیک های استتار، زیرا ارتش عبری از ماسک استفاده نمی کند. همچنین پرهیز از هرگونه صحبت کردن در جریان اجرای عملیات، زیرا گردان های قسام از اصطلاحات محرمانه ویژه خود استفاده کردند.

8ـ عملیات پوشش و پشتیبانی: گمان می رود که اعضای تیم عملیاتی 6 نفر بودند که  3 نفر در داخل و سه نفر دیگر در خارج بودند همچنین استفاده از سیستم های دید در شب پیشرفت در این عملیات

---------------------------------------------------------------------------------------------

شهادت 68 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 120 تن دیگر در سومین روز عید سعید فطر

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



دشمن صهیونیستی ظهر امروز 30/7/2014 به تجاوزاتش علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه شدت بخشید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان حملات هوایی و زمینی امروز ارتش رژیم اشغالگر قدس 68 تن از جمله شماری از کودکان و زنان به شهادت رسیدند و بیش از 200 تن دیگر هم زخمی شدند و به این ترتیب شمار قربانیان تجاوزات ارتش عبری طی 24 روز گذشته به 1297 شهید و بیش از 7000 مجروح رسید.

تیسیر صبابه 22 ساله در بیت لاهیا در جریان حمله هوایی ارتش اسرائیلی به شمال نوار غزه شهید شد.

5 فلسطینی در جریان بمباران منطقه معن واقع در شرق خان یونس به شهادت رسیدند که اسامی آنان به شرح زیر است: مريم أحمد حجازي ،صلاح حجازي ،صبحية ابراهيم حجازي ، ابراهيم مصطفى الغلبان و اسماعيل محمود الغلبان

رمضان ابوجزر به همراه یکی از نزدیکانش در جریان حمله هوایی به خیابان جرج واقع در شرق رفح شهید شد.

یک زن فلسطینی دیگر بنام افتخار محمد شاهین 50 ساله و مسیره محمد تعبان 35 ساله در جریان حمله توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر قدس شهید شدند.

ارتش عبری به حملات توپخانه ای خود به مناطق مختلف شمال نوار غزه ادامه دادند که در پی این جنایت 4 شهروند فلسطینی شهید و 40 تن دیگر هم زخمی شدند، اسامی این شهدا به شرح زیر است: عدی یحی ابوجنید 19 ساله، عبدالجلیل محمد کامل ابوشدق 35 ساله، جمال شحده ابوشدق 40 ساله و یک شهید گمنام دیگر.

در شهر غزه ،7 فلسطیین از جمله 3 کودک از اعضای خانواده الخلیلی در جریان بمباران خانه شان واقع در محله التفاح شهید شدند.

نیروهای امداد و نجات موفق شدند جنازه 7 شهروند فلسطینی عضو خانواده ابوعامر را که دیروز سه شنبه به شهادت رسیده بودند از زیر آوار بیرون بکشند.

دکتر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت و درمان فلسطین خبر شهادت 10 تن از شهروندان عضو خانواده الاسطل را تایید کرد که اسامی آنان به شرح زیر است: محمود الأسطل 23 ساله،، خالد سليم الأسطل 26 ساله، محمد سليم الأسطل 26 ساله، رمزي إبراهيم الأسطل 21 ساله ً، عودة أحمد علي الأسطل25 ساله، أحمد محمود سليمان الأسطل26 ساله، أحمد إبراهيم علي الأسطل، خليل إبراهيم علي الأسطل، عزالدين جبر محمد الاسطل، محمد محمود محمد الاسطل،


ارتش اسرائیل شب گذشته 10 باب خانه در مناطق مختلف نوار غزه را ویران کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
در تازه ترین عملیات، گردان های قسام: بیش از 20 نظامی اسرائیلی را به هلاکت رساندیم

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کردند: مبارزان قسامی موفق شدند با اجرای عملیاتی بی نظیر در محله الفراحین واقع در شرق خان یونس بیش از 20 نظامی اسرائیلی را به هلاکت برسانند.

گردان های قسام با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، تاکید کردند: رزمندگان گردان های قسام شماری از نظامیان اسرائیلی را به داخل ساختمانی در شرق خان یونس کشیده و سپس آن منفجر کردند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است:« ارتش عبری پس از انفجار این ساختمان، دست به یک حمله هوایی و توپخانه ای گسترده ای زد تا زمینه را برای خارج ساختن کشته ها و مجروحان خود فراهم سازد.»

گردان های قسام تاکید کردند: این عملیات در چارچوب مقابله با تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه و در واکنش به این جنایات به اجرا درآمد.

در بخش دیگر این بیانیه می خوانیم: در پی انفجار این ساختمان به کلی ویران و 20 تن از نظامیان ارتش عبری به هلاکت رسیدند.

گفتنی است که ارتش رژیم اشغالگر قدس رسما به هلاکت 20 تن از نظامیان در جریان این عملیات اعتراف کرد.
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

Re: اخبارغزه------->غزه در خون و آتش...

پستتوسط yosra69 » چهارشنبه مرداد ماه 8, 1393 11:37 pm

فوری
مجموع شهدا: بیش از 1336 نفر ... مجروحان 7400 نفر...
--------------------------------------------------------------------------------

ناامیدی شدید رژیم صهیونیستی از فراخوانده شدن سفرای آمریکای جنوبی از تل آویو

  
قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



رژیم صهیونیستی نسبت به اقدام دولت های سالوادور و شیلی و پرو به فراخواندن سفرای خود از تل آویو در اعتراض به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مردم نوار غزه به شدت ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر قدس با صدور بیانیه ای، فراخواندن این سفرا را یک اقدام بی باکانه خواند.

در این بیانیه آمده است: « اسرائیل از این کشورها انتظار دارد که کاملا مسئولانه رفتار کنند.»

در این بیانیه می خوانیم: اقدام این کشورها کاملا عجیب و غریب است، بر عکس برخی کشورهای عربی دوست که همچنان به حفظ مناسبات خود با دولت عبری پافشاری می ورزند و حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی سفرای خود را از تل آویو فرابخوانند.    
-
--------------------------------------------------------------------------
  جنایت تازه صهیونیست ها در بازار شجاعیه/ 17 شهید و حدود 200 مجروح

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



دشمن صهیونیستی همچنان به جنایت های خود علیه ملت فلسطین در باریکه غزه ادامه می دهد و تا به این لحظه بیش از 1336 نفر به شهادت رسیده و حدود 7400 نفر هم مجروح شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، ارتش نژاد پرست عبری در تازه ترین جنایت خود عصر امروز چهارشنبه گروهی از فلسطینیان در محله شجاعیه در شرق غزه را هدف قرار داد.

منابع مذکور اعلام کردند که نخست سلاح توپخانه ای دشمن صهیونیستی مکانی در نزدیکی بازار شجاعیه را هدف قرار داد و زمانی که مردم در این منطقه جمع شدند بار دیگر دشمن 10 راکت به سمت آن ها شلیک کرد.

در این حمله جنایتکارانه دست کم 17 فلسطینی از جمله یک خبرنگار به شهادت رسیده و نزدیک به 200 نفر هم مجروح شدند.

شاهدان عینی نیز تصریح کردند که دشمن صهیونیستی به طور عمد این منطقه را که نیروهای امدادرسانی و خبرنگاران در آنجا حضور داشتند، هدف قرار داده است.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
متن کامل سخنان فرمانده کل قسام

  
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



فرمانده کل گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" شب گذشته پیام مهمی برای ملت فلسطین صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن کامل پیام محمد ضیف (ابو خالد) به شرح زیر است:

حمد و ستایش مخصوص پرورگار مالک جهانیان است و سلام و درود خداوند بر محمد (ص) پیشوای مجاهدان و آنانکه تا روز قیامت به نیکی از وی پیروزی می کنند...

« با آنان بجنگيد تا خدا آنان را به دست شما عذاب كند و رسوايشان نمايد و شما را بر آنان پيروزى دهد و سينه‏هاى پر سوز و غم مردم مؤمن را شفا بخشد» (تویه 14).

خداوندا با توکل بر تو حرکت می کنیم و می جنگیم، زیرا هیچ نیرو و حرکتی نیست مگر به وسیله تو

همانا ابرهه عصر با پیشرفته ترین سلاح ها بر امت اسلامی و ملت فلسطین در نوار غزه، قدس و کرانه باختری هجوم آورده، شهرها را به محاصره درآورده، در میان مردم ترس و رعب ایجاد کرده و آن ها را به گرسنگی کشانده است، زنان، کودکان و سالخوردگان را به شهادت رسانده و خانه ها را بر سرشان ویران می کند و این بزرگ ترین بانک اهداف غیر نظامی در طول تاریخ بشریت است.

دشمن بدین گونه می خواهد ملت خویش را فریب داده و به آن ها وانمود کند که وارد غزه شده و تونل های مقاومت و سکوهای پرتاب موشک آن را نابود کرده است و بدین گونه پیروزی و دستاوردی دروغین برای خود دست و پا کند، اما غافل از اینکه ارتش شکست خورده اسرائیل و نیروهایش با حمله زمینی به غزه در واقع خود را در گرداب مرگ گرفتار کرده اند و ما به آن ها مژده می دهیم که بدتر از آنچه تاکنون دیده اند، در غزه انتظارشان را می کشد... ما در زیر چندین مورد را یادآور می شویم:

نخست: معادله نبرد تغییر کرده است و دشمن امروز با مجاهدانی وارد نبرد شده که به همان اندازه که دشمن به زندگی دنیایی دل بسته، عاشق شهادت در راه خدا هستند و در حالی که نیروهای دشمن از مرگ گریزان هستند، آن ها برای مرگ در راه خدا با یکدیگر رفابت می کنند و اکنون تمامی گروه های فلسطینی در صفی واحد با دشمن وارد جنگ شده اند.

دوم: آنچه جنگنده ها، سلاح های توپخانه ای و قایق های جنگی موفق به تحقق آن نشدند، به دست نیروهای شکست خورده ارتش عبری محقق نخواهد شد و به یاری خداوند این نیروها در تیررس تک تیراندازان و مبارزان دلاور قسام خواهند بود و عملیات نفوذ به پشت خطوط دشمن که آخرین مورد آن عملیات روز گذشته در شرق شجاعیه بود، به رغم تمامی کشتارها و جنایت های دشمن در منطقه شجاعیه و ویرانی هایی که در این منطقه به بار آورده است، بهترین دلیل است بر اینکه ارتش دشمن با شرایطی بسیار سخت تر و دشوار تر از آنچه تصور می کرد رو به رو است و دشمن نیروهای خود را به جهنم وارد کرده است.

سوم: مبارزان ما به جای حمله به افراد غیر نظامی در شهرک های مجاور باریکه غزه، صرفا نیروهای نظامی این رژیم و در راس آن ها کماندوها و نیروهای برجسته را هدف قرار دادند، اما در مقابل دشمن غدار و جنایتکار تمامی ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده و وحشیانه ترین جنایت ها را در حق آنان مرتکب می شود و خانه ها را بر سر صاحبان آن ویران می کند.

چهارم: تا زمانی که ملت فلسطین احساس امنیت و آسایش نکند و از آزادی و کرامت برخوردار نباشد، دشمن صهیونیستی نیز امنیت نخواهد داشت و توقف جنگ تنها با پایان یافتن تجاوزات و جنایت های اسرائیل و لغو محاصره غزه ممکن خواهد بود و ما به هیچ وجه راه حل های میانه که کرامت و آزادی ملت فلسطین را ضایع می کند، نخواهیم پذیرفت.

پنجم: مبارزان قسام کاملا آماده نبرد با دشمن صهیونیستی هستند و تمامی عملیات ها و حملات خود را بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده اجرا می کنیم نه اینکه همانند دشمن با سردرگمی و بی هدف حملاتی را انجام دهیم و ما در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده ایم و ایمان داریم که خداوند هر کس را که بخواهد یاری می کند و همانا او عزیز و رحیم است.

ما حمایت و همبستگی امت اسلامی و عربی و ملت فلسطین با مقاومت را ارج می نهیم و یقین بدانید که بعد از یاری خداوند، شما مایه قوت قلب ما هستید و دشمن نمی تواند گزندی به شما وارد کند و لازمه پیروزی صبر است و این صبر نیز چندان به طول نخواهد انجامید و در صورتی که ثبات، پایداری و بردباری ملت فلسطین و حمایت های بی دریغ آنان از مقاومت نبود، دستاوردهای کنونی کسب نمی شدف شما عزیزان و تاج سر مایید و ما با شما عهد می بندیم که همواره حامی، مدافع و خدمتگذار شما باشیم. خداوند شما را حفظ کند و در پناه خود قرار دهد، همانا خداوند بهترین حافظ و یاری دهنده است.

خداوند شهدا را مورد رحم و بخشش خود قرار داده، مجرحان را شفای عاجل عطا فرماید، اسرا را از زندان های دشمن آزاد نماید و یقین بدانید که وعده ما پیروزی از جانب خداوند است. « بى ‏ترديد ما پيامبران خود و مؤمنان را در زندگى دنيا و روزى كه گواهان [براى گواهى دادن] به پا ايستند ، يارى مى‏كنيم (غافر 51)».

برادر شما فرمانده کل گردان های شهید عز الدین قسام

ابو خالد ـ محمد ضیف

2 شعبان 1435 هـ برابر با 29/7/2014


فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (5)

إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا (6) (انشراح)


نماد کاربر
yosra69
کاربر طلایی
کاربر طلایی
 
پست ها : 1059
تاريخ عضويت: دوشنبه بهمن ماه 22, 1391 12:30 am
محل سکونت: روانسر
تشکر کرده: 1401 بار
تشکر شده: 1767 بار
امتياز: 17660

قبليبعدي

بازگشت به متفرقه

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 3 مهمان